Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marile lanțuri de retail modern reiterează angajamentul de a promova consumul local

RO Fruits & Vegetables Show, editia 2019

Peste 160 de profesioniști din industria de fructe și legume din România participă la RO-Fruits & Vegetables Show

Cel mai apreciat eveniment din industria de fructe și legume, Ro-Fruits & Vegetables Show, dedicat exclusiv actorilor din industrie, va reuni pe 21 noiembrie, la București, peste 160 de profesioniști din sector – achizitori din FMCG și HoReCa, producători locali de fructe și legume și furnizori de servicii dedicate industriei.

Nouă lanțuri de retail modern – Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Penny Martket, Profi, Selgros Cash&Carry, Metro Cash&Carry – vor fi reprezentate în cadrul evenimentului.

Vorbitorii ediției vor intra în dialog direct cu producătorii de fructe și legume, importatorii, distribuitorii și furnizorii de servicii prezenți în sală și vor aborda teme actuale care vizează dinamica pieței și modelele de achiziții în retail-ul modern.

RO Fruits & Vegetables Show, editia 2019

Cifra de afaceri cumulată a 10 lanțuri internationale de magazine prezente în România atinge aproximativ 13 miliarde de euro, unde ponderea vânzărilor de fructe și legume în cifra de afaceri a unui comerciant este, în medie, 12%. Concret, cele 10 lanțuri comerciale internationale vând, în România, fructe si legume ale căror valoare depășește 1,5 miliarde de euro (produse romanesti și produse importate).

„Conform estimărilor noastre, comercianții moderni dețin o cotă de piață sub 40% din totalul vânzărilor înregistrate de categoria fructe si legume în Romania (din totalul pieței). Ce este important de punctat este că, în plin sezon, ponderea fructelor și legumelor românești este una reprezentativă pentru raporturile de vânzări ale comercianților. De exemplu, în sezonul roșiilor, un retailer vinde roșii românești în proporție de peste 70% din totalul roșiilor vândute. Există și sfera produselor mai puțin sezoniere precum morcovii, țelina, păstârnacul, ceapa sau cartofii. Și la acest capitol România stă bine, produsele de proveniență locală bucurându-se de o pondere constantă în vânzări, pe toată durata anului”, declară Maria Hurduc, organizator RO Fruits & Vegetables Show.

Modern Buyer Legume Fructe, editia 2018

Adițional componentei informative și a oportunităților de relaționare, Ro Fruits & Vegetables Show va beneficia și de o zonă expozițională unde producătorii și distribuitorii de produse și servicii dedicate își vor prezenta produsele și competențele către reprezentanții rețelelor de retail prezenți la eveniment, dar și către audiență.

„Este foarte important ca producătorii si achizitorii să relaționeze, să stea împreună la masa negocierilor și să fie dispuși urmeze pașii necesari pentru a pune bazele unui parteneriat durabil. Ro Fruits& & Vegetables Show este cadrul proprice unde actorii importanți din piață își dau întâlnire și unde au oportunitatea de a interacționa și de a identifica noi oportunități de afaceri”, adaugă organizatorul.

Informații detaliate despre eveniment sunt disponibile aici: https://modernbuyer.ro/evenimente-modernbuyer-romania/.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.