expoplast Sibiu 2019

Maria Popovici a câștigat trofeul iUmor și premiul de 20.000 de euro

Duminică, 11 decembrie, când Antena 1 a fost lider de audiență pe toate categoriile de public

Câștigătoarea celui de-al doilea sezon al emisiunii iUmor este Maria Popovici.

Ea a oferit, în opinia celor trei jurați, un număr fără greșeală, planificat în cel mai mic detaliu, care nu a dezamăgit. La finalul momentului său, Mihai Bendeac și Delia au aplaudat-o în picioare și au felicitat-o îndelung pentru că a reușit să nu se piardă niciun moment și să fie la înălțime, de la început până la sfârșit.

Din cei nouă finaliști, doar patru au primit trei „Da” din partea juriului și au intrat astfel în votul final. Dintre Adrian Lungu, Ana Maria Caliță, Andrei Voicu și Maria Popovici, aceasta din urmă a fost preferata publicului. Momentul câștigătoarei din Marea Finală i-a impresionat pe fanii emisiunii, care s-au înghesuit să trimită sms-uri cu numele Mariei, iar după contabilizarea preferințelor, simpatica domnișoară a intrat în posesia trofeului iUmor și a unui cec de 20.000 de euro. „O să-mi împart banii cu prietenul meu, pentru că-l iubesc foarte mult”, a răspuns Maria când a fost întrebată ce va face cu banii.

Marea finală a fost lider de audiență pe toate targeturile, în cele două intervale în care a fost difuzată emisiunea (19.59 – 20.48 și 21.16-00.20), întreruptă de o ediție specială Observator. Așa se face că pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea iUmor a înregistrat o audiență medie de 8,7 puncte de rating și 22,9% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al doilea cu 5,6 puncte de rating și 14,8% cotă de piață.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 6,7 puncte de rating și 15% cotă de piață, în timp ce Pro Tv s-a clasat pe locul al patrulea, după Antena 3 și România TV cu 4,6% puncte de rating și 10,3% cotă de piață.

La nivelul întregului public din România, Antena 1 a ocupat din nou poziția fruntașă cu 6,8 puncte de rating și 15,6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv ocupa poziția a treia după Antena 3 cu 4,4 puncte de rating și 10,2% cotă de piață.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 11 decembrie 2016

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *