Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marele premiu la Effie, castigat pentru al doilea an consecutiv de McCann Bucuresti

Pentru al doilea an consecutiv, agenția McCann București a câștigat marele premiu al festivalului de eficiență în publicitate Effie România – respectiv trofeul Grand Effie – pentru campania Ghiță Ciobanul, realizată pentru Vodafone România. Aceeași campanie a câștigat și un Gold Effie la categoria Telecommunications Internet & Data.

Pe lângă marele premiu, McCann București a mai primit în cadrul galei Premiilor Effie 2014, ce a avut loc luni seară, două Gold Effie – unul pentru brandul Rom Autentic de la Kandia Dulce cu campania Bucharest not Budapest (la categoria Snacks, confectionery and deserts) și unul pentru Mega Image – campania „Play with your inspiration”.

Agenția a mai câștigat și un premiu Silver Effie la categoria Media Innovation pentru campania Coca-Cola Live Tweets și un Bronze Effie pentru campania Dorna „Fereastra de Speranță”, la categoria CSR.

Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Communication Vodafone România, spune: „Românii cu initiativă dau viață promisiunii brandului Vodafone de a aduce împreună oamenii care cred în mai bine, de a aduce toată România pe internet. Iar povestea ciobanului Ghiță a transformat această platformă în fenomen național, toamna trecută. Obiectivele campaniei au fost puternic ancorate în realitatea momentului: nevoia de diferențiere cât mai puternică a percepției de “Cea mai bună rețea”, relevantă și accesibilă pentru consumul de date și smartphones, pentru fiecare român. Campania a urmărit atât întărirea puterii brandului, cât și creșterea mai rapidă decât piața a penetrării de smartphone în cadrul clienților. Simplitatea și forța ideii creative dezvoltată de McCann Bucharest, not Budapest, a maximizat rezultatele. Ciobanul real Ghiță Dănulețiu, singur pe munte, dar sociabil din fire, a reușit cu ajutorul primului său smartphone și prin rețelele sociale să ajungă în Top 3 celebrități din România în numai o lună de la lansarea campaniei. Dar și să livreze obiective măsurabile: o diferențiere de 3 ori mai mare față de următorul concurent privind percepția de “Cea mai bună rețea din România” (teritoriu tradițional deținut de către Vodafone) și o creștere mai rapidă decât piața privind penetrarea de smartphones. Mulțumim echipei McCann Bucharest, not Budapest – și industriei care a recompensat valoarea acestei campanii”.

„Creativitatea vinde. Nu e un mit, nu e un slide din prezentările care vor să dea bine de pe la evenimente. Și nu e vorba de creativitate în sensul de “hai să scriem un dialog mai haios pentru spotul TV”. E vorba de idei mari și inovatoare care cresc business-uri. Idei care își surprind publicul, nu îl subestimează. Și parcă pentru a dovedi lucrul ăsta, soarta a pus Effie-urile și Cannes-ul în același timp. În timp ce ROM lua Gold la Effie în București, la Cannes primea primul leu din România în 2014. În timp ce Ghiță câștiga Grand Effie, avea deja patru shortlist-uri la Cannes. Și încă așteaptăm rezultatele finale cu șampania la rece. La fel de mândri suntem și de ceilalți clienți care au urcat pe scenă la Effie. Mega Image, Coca-Cola, Dorna. Branduri mari și curajoase”, a declarat Cătălin Dobre, Executive Creative Director McCann București.

„Este nevoie de parteneri curajoși, cutezători, hotărâți pentru a porni într-o astfel de călătorie. Clienții noștri! Sunt mândră să fac parte dintr-o companie de clienți care cultivă în permanență parteneriatul nostru și care ne permit să participăm activ în dezvoltarea business-ului lor. Este reușita lor la fel de mult cât este și a noastră. În plus, în final, câștigătorul cel mai mare este consumatorul, cel care votează pentru brandul care îl înțelege cel mai bine și care investește în relația cu el”, spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann București.

Echipa McCann București implicată în campania Ghiță Ciobanul: VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe: Adrian Boțan; Executive Creative Director: Cătălin Dobre; Head of Strategy: Diana Ceaușu; Senior Copywriter: Andrei Daniluc; Senior Art Director: Răzvan Chifu; Group Creative Director: Sebastian Olar; Senior Art Director: Arpad Rezi; Client Service Director: Dana Hogea; Group Account Director: Doina Ionescu; Account Manager: Carmen Marin; Account Executive: Andreea Șpilcă; Head of AV: Tiberiu Munteanu; AV Producer: Alexandru Platon; Photo Producer: Roxana Zaharia; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian;

Echipa UM implicată în campania Ghiță Ciobanul: Managing Director: Mihai Trandafir; Planning Director: Victor Croitoru; Account Director – Cornel Tiron; Media Manager – Cornel Crihana; Media planner: Valentina Drăghici.

Echipa VODAFONE România implicată în campania Ghiță Ciobanul: Director, Brand & Marketing Communication: Laura Barbu; Senior Manager, Brand Consumer Communications: Romina Tazlaoanu; Brand Manager, Major Campaigns Vodafone: Luminița Boștinaru; Brand Manager Vodafone, Major Campaigns Vodafone: Iuliana Maratu.

Bucuresti, 17.06.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.