Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Marea goana in marketing: Cine ajunge primul la consumator, castiga

Intr-o era a consumului, cumparatorul a devenit „trofeul” la care orice om de vanzari aspira, dand nastere unei competitii acerbe, care sustine de mai bine de 100 de ani dezvoltarea marketingului. Intr-un ocean de tehnici, doua fac legea. Asadar, „Marketing digital sau promotii offline? Asta-i intrebarea!”

Raspunsul deloc ‚hamletian’ il veti afla in cadrul editiei a 7a a Conferintei „Marketing in Direct” (24 Septembrie ’15, Stejarii Country Club). Un eveniment devenit deja traditie in cercul specialistilor marcomm, „Marketing in Direct” aduce si de aceasta data la un loc unii dintre cei mai buni specialisti in domeniu. Chris Arnold, Co-fondator si consultant – Creative Orchestra Agency, se alatura celor 11 speakeri care vor dezbate tematica acestei editii, impartindu-se inevitabil in sustinatori ai uneia dintre cele doua tabere. Care se dovedeste a fi mediul ideal pentru a atrage consumatorul, care reuseste sa il prinda mai usor in mrejele promotiilor, sa ii ia ochii si sa il convinga sa faca pasul decisiv si sa faca achizitia? Mihaela Tatu – Trainer acreditat ANC, Teo Trandafir – Prezentator TV, Laura Dragomir – Expert in comunicare si cofondator Brainguys, Hortensia Nastase – Managing Partner Golin Romania, Iolanda Staniloiu – Consultant, GM, Owner IdeaS mark’t, Andreea Munteanu – Managing Director Vivid Events2, Despina Andrei – Manager Comunicare si Strangere de Fonduri UNICEF, Mugur Patrascu – Owner iLeo, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer Lowe Group, Marius Buiculescu – antreprenor Atip Design, Alin Angheluta – Marketing Zoom Expert vor cauta raspunsuri si vor pune punctul pe „i” impartasindu-le din teorie si studii caz celor ~ 250 participanti.

Conferinta "Marketing in Direct" ofera marketerilor idei si strategii cu aplicabilitate imediata si aduce un plus de valoare prin studiile de caz prezentate. In acelasi timp este o sursa de cunoastere, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm, oferind participantilor continut real si informatii actuale.

Mai multe detalii despre Conferinta „Marketing in Direct” pe //www.marketingindirect.ro/.

Parteneri media: Institutul de Marketing, Marketing Romania, Ziare.com, Business24, ROL, Salon TV, IQADS, 9AM, eva.ro, Finzoom, Business Woman, Agerpres, Calendar Evenimente, Manager Express, Revista Biz, Nine O’Clock, PR Wave, News Up, Forbes, Ordinea Zilei, Smart Financial, markmedia.ro, brand4brands, Business Review.

Bucuresti, 24.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.