Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Manual de persuasiune

Robert H. Gass, John S. Seiter
Editura Polirom

"(…) studiul persiuasiunii ni se pare extrem de interesant. Ea sta la baza multora dintre demersurile noastre de comunicare. Nu putem rezista tentatiei de a afla mai multe despre cum functioneaza si de ce. intr-o anumita masura, fascinatia este data de faptul ca persuaiunea este utlizata uneori in scopuri necinstite. Astfel, credem ca este esential ca cercetatorii sa afle tot ce se poate despre persuasiune pentru a expune strategiile si tacticile celor lipsiti de etica."(p. 23)

Acestea sunt marturisirile autorilor lucrarii Manual de persuasiune. Intr-adevar, exista o asociere negativa persuasiune. De aici si meritul demersului celor doi autori Robert H. Gass si John S. Seiter. Manual de persuasiune nu trebuie inteles ca o carte ce va va ajuta sa ii manipulati pe ceilalti. Este insa o lucrare extraordinara ce infatiseaza persuasiunea in intregul sau. Mai mult, pentru fiecare afirmatie si observatie, la fiecare capitol in parte, sunt oferite exemple. Multe dintre acestea sunt luate chiar din prezent – reclame pe care le vedem, discutii/discursuri, situatii familiare.

Mi-e foarte greu sa va recomand ceva anume din manual. Dificultatea deriva din faptul ca absolut toate informatiile sunt pretioase. Cele 400 de pagini ale cartii va vor oferi posibilitatea de a intelege indeaproape procesul persuasiunii, punandu-va la dispozitie, poate indirect, cheile descifrarii tehnicilor utilizate de ceilalti in interactiunea cu dumneavoastra (directa sau mediata). Un volum extrem de util nu doar specialistilor in comunicare, ci tututor oamenilor, tuturor celor ce vor sa inteleaga si sa isi deschida noi perspective.

Si pentru a va oferi o extrem de succinta privire in interiorul cartii va invit sa vedeti care sunt titlurile marilor capitole:

Ce este persuasiunea? • Modelele de persuasiune cu caracter dual • Teoria actiunii motivate • Credibilitatea • Caracteristicile comunicatorilor si capacitatea de a convinge • Conformismul si influenta in cadrul grupurilor • Limbajul si persuasiunea • Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive • Persuasiunea vizuala

Va invitam asadar sa cititi aceasta lucrare recomandata de PRwave si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.