Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Manifest al autenticității marca 7Up

„Originalitatea este un cuvânt foarte greu de definit” (Mihnea), dar „persoanele și oamenii care își urmăresc visul, care își ascultă, în primul și în primul rând, glasul inimii” (Maurice) sunt cei care definesc autenticul.

„A face ceva diferit chiar nu e un lucru ușor, este chiar o responsabilitate foarte mare” (Alexia) și „este nevoie de o doză de curaj” (Barna) „să fii tu însuți” (Mihnea). Așa s-au completat creativii provocați de 7Up în discursul despre originalitate, despre ce înseamnă să-ți urmezi cu încredere pasiunea și să depășești obstacolele cu o atitudine relaxată.

Mihnea Ghilduș, Maurice Munteanu, Alexia Țalavutis și originalii, pe care aceștia au ales să-i susțină în campania 7Up Vintage, Ana Bănică, Mădălina Rădulea și Barna Nemethi, au acceptat să povestească liber despre alegerea lor de a fi altfel, de a îndrăzni să facă lucrurile așa cum simt și să nu se lase intimidați de norme sau convenții.


Mihnea Ghilduș, designer de produs și fondat Dizainăr, crede că „originalitatea este un cuvânt foarte greu de definit, dar, în același timp foarte frumos. Sunt voci care spun că totul s-a creat deja, că nu mai există nimic nou. Dar, tot ce s-a creat deja poate fi revăzut și recreat prin propria perspectivă, de aceea cred că cea mai importantă parte a originalității este să fii tu însuți.”


Fashion editorul Maurice Munteanu apreciază „persoanele și oamenii care își urmăresc visul, care își ascultă, în primul și în primul rând, glasul inimii. Știu că sună poate prea poetic, dar eu chiar cred în treaba asta.”


Artista Alexia Țalavutis este de părere că „a face ceva diferit chiar nu e un lucru ușor, este chiar o responsabilitate foarte mare, iar important este să crezi despre tine că poți să fii original pentru că asta te ajută mai departe în procesul creației.”


Iar, regizorul Barna Nemethi susține că „originalitatea este strâns legată de ceea ce ne interesează. Și, de multe ori, oamenii cad în această capcană de a-i interesa ceea ce este mainstream, iar atunci este nevoie de o doză de curaj ca să-ți propui să te intereseze lucrurile mai puțin cunoscute.”


Ana Bănică, creatoarea brandului Cai Verzi pe Pereți, și Mădălina Rădulea, figura din spatele Madeleine Artisan Jeweler, au ales să-și spună povestea cu aceeași emoție cu care au și pornit în aventura antreprenoriatului creativ.


Toți șase și-au urmat neîncetat pasiunea, reușind mereu să rămână fideli propriilor vise, susținând și încurajând, la rândul lor, talentele aflate la început de drum care vor forma următoarea generație de creativi. 7Up este băutura răcoritoare care încurajazează oamenii să-și prețuiască și să-și definească originalitatea după propriile reguli, fără a se teme să o arate lumii întregi. În fond, puterea de a fi tu însuți e cel mai de preț dar al voinței.

Mai multe informaţii despre campania 7UP Vintage sunt disponibile pe pagina de Facebook 7Up România, dar și pe noul website www.my7up.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *