Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Manfred Stockmann va vorbi la Call Center& Customer Care Conference & Expo

despre influenta legislatiei europene asupra industriei de call center

Call Center& Customer Care Conference and Expo, evenimentul care da tonul in industria de contact center romaneasca, va propune 3 zile de conferinta cu specialisti din domeniu care vor impartasi din experienta lor si vor analiza efectul crizei economice asupra managementului operatiunilor cu clientii.
Cele trei teme principale ale conferintei sunt: tehnologia (24 martie), managementul operational si al resurselor umane (25 martie) si strategie (26 martie).

Evenimentul ia pulsul pietei oferind participantilor posibilitatea de a observa cum se adapteaza call centerele din Europa si Romania la schimbarile recente de pe piata mondiala. Vor fi dezbatute, pe langa prezentarile dedicate celor 3 teme majore specifice,  studii de caz despre avantajele unui call center pentru institutii medicale, modalitatea de functionare a unui call center dedicat unei companii aeriene, etc.

Domnul Manfred Stockmann, presedinte Call Center Forum Deutschland e.V si Vice presedinte al Asociatiei Europene de Contact Centere (ECCCO), vorbeste despre legislatia europeana cu privire la reglementarile din industria de call center, implementarea si impactul acestora.

Avand ca punct de plecare piata de call centere din Germania,  prezentarea domnului Stockmann, sustinuta in  ziua dedicata management-ului operational si de personal, 25 martie 2009,  aduce in prim plan noile standarde europene cu privire la contact centere, prezentand in acelasi timp si un set de reguli utile pentru managementul din contact centere.

Manfred Stockmann are o experienta de peste 20 de ani in management operational, colaborand cu numeroase organizatii, printre care si contact centere. Desi detine o diploma in administrarea afacerilor  si informatica economica, si-a inceput cariera lucrand in IT. La putin timp devine interesat de dezvoltarea strategica a afacerilor si ocupa o serie de pozitii de conducere in departamente finaciare si logistice.

In 2002 pune bazele C.M.B.S. Managementberatung, companie ce ofera consultanta in customer care.

Call Center& Customer Care Conference and Expo este organizat de Expo Media.
Infiintata in 2004, compania ofera o gama variata de servicii in domeniile: marketing, research,  media si new-media, consultanta customer service si organizare evenimente de business.

Bucuresti, 10.03.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.