Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mandinga la Eurovision 2012: TVR 1 lider de audienta cu prima semifinala

TVR1

Românii au urmărit la în direct TVR 1 evoluţia trupei Mandinga pe scena de la Baku

Aproape 900.000 de telespectatori au urmărit în medie evoluţia pe scena de la Baku a trupei Mandinga în prima semifinală Eurovision 2012. Trupa Mandinga s-a calificat împreună cu alte nouă ţări în finala de sâmbătă a Concursului Cântecului European. Cu o audienţă* medie de 8,2% şi o cotă de piaţă** de 18,2% la ora 22.31, când pe scena de la Baku urcau reprezentanţii României, TVR 1 a surclasat toate celelalte posturi tv de la noi. 

656.000 de telespectatori au urmărit în medie la TVR 1 prima semifinală Eurovision 2012 pe target urban, ceea ce corespunde unui rating mediu de 6,2% şi unei cote de piaţă de 16,3%. Cu aceste cifre, TVR 1 a fost aseară, pe intervalul de difuzare a semifinalei Eurovision (22.00 – 24.00), pe primul loc în topul audienţelor la nivel urban. Pe target naţional, transmisia Eurovision 2012 s-a situat pe locul al doilea.

Trupa care reprezintă România la Eurovision Song Contest, în Azerbaidjan, este pregătită să facă din nou spectacol sâmbătă şi să aducă un loc bun arii noastre. Finala Eurovision va fi transmisă sâmbătă, 26 mai, în direct la TVR 1, TVR Internaţional şi TVR HD începând cu ora 22.00.

* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate de Compartimentul de Strategie şi Cercetare de Piaţă, Direcţia Marketing şi Vânzări, TVR.

Bucuresti, 23.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.