Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mamuti 3D interactivi si expozitie de Graffiti, intr-o aplicatie AR

pentru mobil dezvoltata de HyperActive si Mobile Works pentru Orange Romania

HyperActive și Mobile Works au creat Orange Explorer, o aplicație pentru mobil bazată pe Augmented Reality (AR) care va găzdui o serie de activări menite să susțină comunicarea programului Orange Young și a site-ului Nelimitează-te.ro. Antipa și Graffiti sunt denumirile primelor activări de tip AR pentru smartphone-uri dezvoltate și lansate de cele două agenții în cadrul aplicației. Strategia de comunicare și implementarea campaniei pe canalele media, precum și a proiectelor speciale a fost realizată de Initiative.

„Ne dorim să oferim clienților noștri cât mai multe motive să se bucure de smartphone-ul lor sau să își dorească unul, iar aplicația Orange Explorer este unul dintre ele. Scopul ei este să îmbogățească experiența utilizatorilor și să le deschidă apetitul pentru explorare și pentru joacă într-un spațiu inedit, cel virtual, interacționând și redescoperind mediul înconjurător într-un mod proaspăt, complet surprinzător.”, spune Flavia Cozma, Online Communication Specialist în cadrul Orange România.

Disponibil pe o gamă selectată de telefoane iPhone și Android, aplicația Orange Explorer a fost lansată pe 28 iunie cu primele două activări: Antipa și Graffiti. „Challenge-ul a fost atât de natură tehnică, cât și strategică. Ne-am propus să promovăm programul într-un mod spectaculos și în același timp să fie interactiv, pentru un public din ce în ce mai greu de impresionat: tinerii. Iar smartphone-ul a reprezentat mediul perfect de dialog cu ei. Am gândit Orange Explorer ca un liant spre o lume nevazută a orașului tău”, spune Adrian Rădulescu, Account Executive HyperActive.

Activarea Antipa este realizată pentru Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” din București și propune utilizatorilor o călătorie în timp, cu ajutorul propriului telefon mobil, pentru a vedea două specii de mamuți în mișcare. Modelele 3D de mamuți din Antipa pot fi vizualizate prin scanarea, cu ajutorul aplicației, a markerelor aflate pe 2 postamente Orange în interiorul muzeului.

„Orange Explorer este printre primele concepte de aplicații mobile din România care are ca punct central tehnologia Augmented Reality prin intermediul căreia sunt redate în mod spectaculos elemente grafice animate. Aplicația a fost gândită ca un portal sub care vor fi lansate mai multe activări ce vor rula simultan, fiecare dintre acestea nișate pe un anumit target și concept și fiecare cu propria sa promovare și mecanică”, spune Ersilia Bărăgan, Mobile Marketing Specialist Mobile Works.

Cea de-a doua activare, Graffiti, a fost gândită ca o competiție adresată tinerilor, centrată în jurul conceptului de artă urbană. Orange îi încurajează pe utilizatori să-și încerce talentul creativ prin intermediul unei aplicații online care simulează arta de a crea un desen graffiti. În urma unei selecții, lucrările câștigătoare vor fi expuse în cadrul unei expoziții virtuale la metrou, care va rula pe toată durata activării.

Expoziția, accesibilă de pe telefonul mobil numai prin intermediul aplicației Orange Explorer, a “împânzit” mai multe stații ale metorului bucureștean și găzduiește opere ale unor grafferi autohtoni consacrați. Desenele au fost digitalizate și transpuse in Augmented Reality cu ajutorul HyperActive și Mobile Works și sunt expuse pe panouri de mari dimensiuni, fiind vizibile în anumite stații de metrou cu ajutorul smartphone-ului de la aproximativ 5 m distanță.

Pentru a susţine obiectivele campaniei, Initiative a identificat cele mai bune suporturi media pentru promovarea Orange Explorer, coordonând componenta de social media, campania online (display advertising și Facebook Ads), panouri OOH standard și implementarea componentei OOH digitale (animații pe plasmele de la metrou și TV screens în București), campania de presa, panouri la metrou, precum și proiectele speciale. La invitația Initiative, peste 20 dintre cei mai cunoscuți bloggeri din România vor viziona expoziția de grafitti și vor beneficia de o vizită privată la Muzeul Antipa care își va deschide porțile special pentru această ocazie, într-o zi de luni.

Detalii despre aplicaţia Orange Explorer pe www.nelimiteaza-te.ro/graffiti/despre-orange-explorer.

Mai multe detalii despre echipa implicată în proiect găsiţi aici: //www.hyperactive.ro/en/media-room/press-releases sau //www.initiativeblog.ro/about/latest-news/.

Bucuresti, 28.06.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.