Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mamele au un prieten de încredere în noua campanie lansată de Sanofi, creată de Publicis România pentru Ibalgin Junior (ibuprofen)

Sanofi a lansat o nouă campanie pentru produsul Ibalgin Junior, purtând amprenta creativă Publicis România.

În centrul campaniei stă spotul TV care le amintește mamelor că nu sunt singure atunci când trebuie să aibă grijă de sănătatea copiilor lor.

De la prieten, confident, profesor, partener de joacă, până la medicul cel mai apropiat, mama este cea care îndeplinește cele mai diverse roluri în viața copilului. Prima ființă cu care intrăm în contact, întâia și cea mai puternică manifestare a iubirii necondiționate: Mama.

Deși uneori copleșitor de grijulie, tot efortul ei vine din dragoste indiferent de vârsta copilului sau de problemele pe care le are de rezolvat. Câteodată, însă, până și mamele au nevoie de ajutor.

“Am vrut să arătăm totul într-un mod cât mai simplu și autentic. O relație copil-mamă clasică, în care mama e poate prea grijulie, iar copilul este la o vârstă la care se consideră deja mare.” – Laur Răboj, Copywriter, Publicis România

Noul spot TV pornește de la ideea că, între 6-12 ani, copilul începe să-și manifeste nevoia de autonomie, de independență și chiar de a testa limitele autorității. Nevoia unei mame de a oferi protecție, grija ei continuă ajung, câteodată, să pară copleșitoare pentru copil. Dar indiferent de vârsta acestuia, mama rămâne tot “omul de bază” la care el revine ori de câte ori se simte rău.

“A fost ceva nou să participăm la o filmare la care s-a repetat, timp de câteva ore, același cuvânt: mama. Ne simțeam de parcă era 8 martie.” – Florin Pădurean, Art Director, Publicis România

„Grija mamelor pentru copiii lor nu dispare niciodată. Chiar și atunci când copiii au crescut și încep să se descurce singuri, mama rămâne cea către care se îndreaptă mereu atunci când se simt rău. Noua campanie pentru Ibalgin Junior a pornit tocmai de la această realitate. Mamele vor să facă cât mai multe lucruri pentru copiii lor, dar chiar și cea mai bună mamă are nevoie de puțin sprijin uneori. Iar Ibalgin Junior este acolo atunci când au nevoie de tratament pentru febra și durerea copilului lor între 6-12 ani.” – Andreea Stan, Brand Manager, Sanofi România


Campania a fost lansată pe 1 februarie, iar spotul se difuzează pe TV la nivel național.

Echipa Publicis România

Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Laur Răboj – Copywriter, Florin Pădurean – Art Director, Raluca Iacob – Head of Strategy, Ana-Maria Olaru – Senior Strategic Planner, Alexandra Tudor – Junior Strategic Planner, Alexandra Murray – Client Service Director, Raluca Gheorghe – Account Manager, Camelia Efrimov – Senior AV Producer, Liviu Efrimov – AV Producer

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.