Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mall Promenada are un nou partener de comunicare – Mullen România

Summer Campaign Promenada

Mullen România va coordona dezvoltarea și implementarea campaniilor de imagine și ale celor tactice ale Promenada Mall, în urma câștigării pitch-ului organizat la începutul acestui an.

Astfel, Mullen va gestiona întreaga comunicare ATL, oferind totodată servicii de strategie, creație, DTP, audio-video și project management.

„Pentru a ne continua povestea și a le transmite clienţilor noștri valorile care ne definesc, am avut nevoie de un partener de încredere alături de care să construim adevărate povești. Suntem convinși că experiența extinsă și rezultatele confirmate ale echipei Mullen ne vor ajuta în implementarea proiectelor care vor atrage din ce în ce mai mulți clienți în Mall Promenada şi se vor identifica cu publicul care ne reprezintă”, a spus Ana Maria Leca, Center Manager Promenada Mall.

Summer Campaign Promenada

„Industria de retail evoluează sub ochii noştri de la modelul de brick & mortar către companii de tehnologie, de la comunicare one-way la multi-sensorial şi multi-technology. AI, VR, bots, CX au devenit normă, clienţii cer o comunicare hiper-personalizată, domeniul este foarte agil, schimbător şi atractiv în egală măsură. Nu putem decât să ne bucurăm că ne vom întări expertiza în zona de retail alături de un client nou şi dezirabil cum este Mall Promenada.”, adaugă Hortensia Năstase, VP Creative Services Mullen România.

Prima campanie, lansată în noua formulă, debutează vara aceasta şi exprimă noua poziționare Promenada: “It’s not for everybody, it’s for you” cu un prim vizual inspirat de contrastele și nuanțele puternice ale verii, într-o scenă de fashion fantasy.

Pentru campaniile tactice, agenţia a ales colajul ca semnătură şi estetică replicabilă. Pe de-o parte, alegerea reprezintă o soluţie de fast response pentru folosirea fotografiei de stoc. Pe de altă parte, este un stil bold, organic şi mereu inspirat din universul fashion. Fiecare colaj este executat practic, cu foafercă, lipici şi multă pasiune de unul dintre copywriterii proiectului, de data aceasta şi în rolul de artist şi art director – Alexandra Jitărel, o entuziastă a acestui stil, în full come-back pentru 2020.

Echipa Mullen România pentru Promenada Mall este formată din: Alexandra Jitărel (Copywriter), Andreea Roscan (Art Director), Valentin Ionescu (Art Director), Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Maria Barbu (Junior Account Executive), Ana Fara (Account Manager), Andra Panaitescu (Group Account Director).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.