Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Majoritatea romanilor isi aloca prea putin timp pentru pranz,

desi recunosc ca este cea mai importanta masa a zilei

Ciuc 0.0% lansează platforma online www.pranzpenevazute.ro pentru a-i îndemna pe români să savureze pauza de prânz

· 1 din 2 respondenți își alocă pentru masa de prânz mai puțin de 30 de minute pe zi
· Un studiu online privind atitudinea românilor față de pauza de prânz, realizat de Ciuc 0.0%, arată că aproape jumătate dintre românii intervievați ar dori să se bucure mai mult de prânzul lor, de mâncare bună și de o companie plăcută
· 47 % dintre respondenți afirmă că își aduc mâncare de acasă sau își pregătesc ceva rapid la birou

O salată în fața laptopului, o gustare rapidă în bucătăria biroului sau o fugă până în zona de food court a celui mai apropiat centru comercial – asa arată pauza de prânz a celor mai mulți dintre români, conform unui studiu online realizat de Ciuc 0.0%.

Studiul privind obiceiurile de consum în timpul mesei de prânz dezvăluie faptul că majoritatea românilor își alocă prea puțin timp pentru prânz, deși recunosc că este cea mai importantă masă a zilei. De asemenea, rezultatele studiului arată că peste jumătate dintre românii intervievați ar schimba felul în care își petrec pauza de prânz și ar dori ca masa din mijlocul zilei să fie o experiență altfel, în care ei să se bucure de mâncare bună și o companie plăcută.

Pentru a-i încuraja pe români să savureze masa de prânz, Ciuc 0.0% lansează platforma online www.pranzpenevazute.ro, prin care îndeamnă consumatorii să experimenteze un prânz “altfel”. Cei care se vor înscrie în platforma online vor avea ocazia să participe alături de persoane necunoscute la un “prânz pe nevăzute”, să iasă din monotonia zilnică și să își transforme cea mai importantă masă a zilei într-o experiență. Astfel, Ciuc 0.0% își invită consumatorii să îndrăznească să își schimbe obiceiul de “desktop dining” și să accepte provocarea lansată de brandul care le promite că vor avea ce povesti când se vor întoarce la birou.

“Platforma de socializare www.pranzpenevazute.ro este o inițiativă îndrăzneață pe care Ciuc 0.0% o propune consumatorilor dornici să descopere și să experimenteze o "altfel" de băutură în timpul mesei de prânz. Ciuc 0.0% este cel mai potrivit produs din portofoliul nostru să propună această abordare, fiind o bere cu 100% ingrediente naturale, care alungă monotonia pauzelor scurte de peste zi”, declară Andrea Veress, Group Brand Manager Global and Premium Brands HEINEKEN România.

Prânzul – cea mai importantă masă a zilei

În ciuda lipsei de timp și a pauzelor scurte, pentru aproximativ 40% dintre respondenți, prânzul reprezintă cea mai importantă masă a zilei. “Sunt mereu pe fugă, dimineața mă trezesc târziu, așa că micul dejun iese din discuție. Seara ajung târziu acasă, așa că cel mai important moment al zilei rămâne masa de prânz, când îmi acord o clipă de liniște și încerc să mănânc cât mai copios.” (Andrei, 29 ani, programator)

Mese de prânz pe fugă

Același studiu mai sus menționat arată că 1 din 2 români intervievați își ia pauze de masă scurte, de până la 30 de minute. Pentru 20% dintre aceștia însă, pauza de masă este aproape inexistentă, ei rămânând prinși în fața calculatorului, cu treabă, alocând mai puțin de 10 minute pe zi pauzei de prânz.

Când vorbim despre masa de prânz în timpul orelor de lucru, majoritatea românilor intervievați recunosc că nu acordă destul timp acestei activități, deși îl consideră un moment important al zilei. Prioritizarea altor activități legate de serviciu determină o durată scurtă a acestei mese și o alegere săracă a alimentelor, ei optând pentru mâncăruri care se prepară rapid pentru a-și potoli foamea.

Studiul Ciuc 0.0% a fost realizat de HEINEKEN România și își propune să identifice obiceiurile de consum ale românilor în timpul mesei de prânz. Datele au fost obținute prin intermediul unui chestionar online, la care au răspuns 405 persoane. Metodologia de studiu a fost aleasă în funcție de consumatorii salariați din mediul urban, care sunt conectați la internet și care folosesc canalele de social media. Marja de eroare a studiului a fost de 4,87%.

Bucuresti, 12.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.