A fi copil, în ziua de astăzi, este un job full-time.
Aceasta este concluzia la care a ajuns Dan Badea, unul dintre cei mai cunoscuți protagoniști ai scenei umoristice românești, care a parcurs împreună cu mai mulți copii un altfel de interviu, parte a campaniei Majorat, demarată de Generali România.
Sinceri, spontani și fără niciun fel de pregătire actoricească, copiii au fost deschiși să participe la „un interviu de angajare” în timpul căruia au ilustrat că programul și așteptările lor cu privire la viitor sunt cel puțin similare cu cele ale adulților.
“Cu multă naturalețe și, în același timp, cu o doză impresionantă de maturitate, copiii ne-au demonstrat că provocările apar la orice vârstă. Obligația noastră este să le construim un viitor mai bun și să îi ajutăm să își îndeplinească cu succes toate visurile. Pentru tot efortul lor merită o primă”, a subliniat Daniela Pene, Chief Commercial Officer, Generali România.
“Ne-am distrat, am râs împreună, dar concluzia este limpede: cei mici au planuri cât se poate de serioase și noi, adulții, trebuie să ne ridicăm la înălțimea lor. Aproape putem spune că au un job full-time, lucru demn de toată aprecierea și de sprijinul nostru”, a adăugat Dan Badea.
Campania însoțește polița Majorat, o asigurare tradițională de viață cu componentă de acumulare și extra beneficii pentru elevii eminenți, care ajută părinții să le ofere copiilor un viitor mai sigur. Aceasta, însoțită de clipul video dedicat, se derulează în mediul online, pe www.generali.ro și pe rețelele de socializare ale Generali România.