Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mai sunt chestii in garaj, mai sunt…

Garajul lui Smiley – noua platforma de comunicare Cosmote pe segmentul de pre-paid, realizata de Ogilvy si lansata in luna iulie a acestui an, continua. Pentru ca Smiley mai are multe de oferit…

Printre noile premii special selectate de catre Smiley pentru fanii sai se numara un Jukebox cu MP3, USB si telecomanda, o barca gonflabila, un coif spartan, un powerball, un arc cu sageti,un semn de circulatie si multe alte obiecte speciale.

Mecanismul campaniei ramane acelasi – pentru a putea intra in posesia obiectului dorit, un utilizator trebuie sa reincarce orice cartela de voce preplatita COSMOTE cu minim 5 euro credit lunar si va intra automat intr-un concurs ce ii va oferi sansa de a castiga unul dintre obiectele aflate in garajul vedetei.

“Destul de rar se intampla ca sequelul sa fie mai tare decat primul film din serie. Stiind acest lucru, pur si simplu am incercat sa facem un sequel pentru Garajul lui Smiley peste ce s-a vazut pana acum. Asta a fost cel mai provocator..” – a declarat Titus Dumitrescu, Creative Director Ogilvy.

Campania are la baza o idee care utilizeaza ca mediu de interactiune online-ul: website-ul www.garajulluismiley.ro si pagina de Facebook dedicata //www.facebook.com/garajul.

De asemenea, beneficiaza de sustinere considerabila in media clasica – TV, presa – si in-store, prin prezenta materialelor create special pentru aceasta campanie.

Pe website, vizitatorii se pot familiariza cu promotia si mecanismul acesteia; inca de la inceput pot face un tur virtual al garajului, unde li se prezinta in detaliu premiile sau pot viziona spoturile TV aflate on-air de la inceputul campaniei si pana in prezent, precum si fotografii inedite de la sesiunile de filmare. Pagina de Facebook intretine comunicarea cu si intre utilizatorii COSMOTE, dar are si rol de a comunica in avanpremiera spoturile TV, exclusiv fanilor Garajului.

Echipa COSMOTE care a contribuit la aceastã campanie este formatã din: Costas Kapetanopoulos – Marketing & Communication Director, Dana Bursuc – Senior Marketing & Communications Manager, Mirela Ghita – Head of Prepaid & VAS Communication, Anca Abaza – Brand Manager Prepaid, Ciprian Postelnicu – Head of Media, Elena Raduta – Media Specialist, din partea COSMOTE Romania si Titus Dumitrescu – Business Unit Creative Director, Calin Marcu – Copywriter, Anca Ungureanu – Art Director, Otilia Mihalcea – Senior Art Director, Andreea Chirica – Senior Copywriter, Andreea Dirzeanu – Account Director, Oana Panait – Account Manager, Ecaterina Jaca – Account Executive, Cristian Serban – AV Producer, Andy Lita – Business Unit Director Interactive, din partea Ogilvy Romania.

Filmarile au fost realizate cu ajutorul casei de productie SilverBullet Film si sub indrumarea regizoarei Andreea Paduraru.

Bucuresti, 21.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.