Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Mai stii ce faceai in iunie 1986?

Brandstalk si Europa FM iti aduc aminte…

Inceputul lunii septembrie marcheaza pentru Europa FM lansarea unei ample campanii de imagine, dezvoltate pornind de la mesajul familiar ascultatorilor de radio din toata tara  – „Cea mai buna muzica din ’80 pana azi”. 

Obiectivul principal al campaniei este consolidarea puternicei legaturi emotionale pe care ascultatorii o dezvolta intre muzica difuzata de Europa FM si evenimentele din viata lor, legatura confirmata in cadrul unei cercetari de piata efectuate recent. „Acesta a fost si insight-ul de la care am plecat, faptul ca «cea mai buna muzica din ’80 pana azi» este atat de apropiata de ascultatori, incat ei o asociaza cu diversele intamplari memorabile pe care le-au trait de-a lungul vietii sau pe care le traiesc in prezent. Astfel, fiecare melodie ascultata la Europa FM devine un prilej de a evoca clipe de neuitat si este corelata spontan cu anumite etape din viata”, declara Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk. „Practic, prin fiecare dintre cele 6 vizualuri ale campaniei dezvoltate de noi, invitam publicul tinta sa calatoreasca inapoi in timp. Indicandu-le anul si luna cand a fost lansat un mare hit, ii provocam sa „scotoceasca” printre amintiri pentru a rememora intamplarile „de pomina” traite la vremea respectiva, cu bucuriile si tristetile lor”, afirma in continuare reprezentanta Brandstalk. Pentru ca puterea de evocare sa fie una cat mai mare si pentru a pastra o linie coerenta cu campaniile anterioare, vizualurile ii infatiseaza pe 6 dintre artistii (interpreti sau formatii) reprezentativi pentru mixul de muzica Europa FM: George Michael, Jennifer Lopez , Rod Stewart, Ricky Martin, Shakira, Christina Aguilera.

Campania se va desfasura intre 3 septembrie – 26 octombrie si va cuprinde machete de presa in publicatiile centrale, iar in Bucuresti va fi vizibila prin billboarduri in statiile de metrou, bus sheltere si city lights. Echipa implicata in dezvoltarea campaniei a fost alcatuita din: Sorin Predescu – Creative Director, Marian Enache – Senior Copywriter, Alex Done – Senior Art Director, Olivia Georgescu – Account Director, Camelia Dejeu – Account Executive (Brandstalk) si  Anca Gheorghe – Group Marketing Manager, Marius Furdui – Program Director, Laura Chivu – Group PR & Promotion Manager, Andreea Florescu – PR & Promotion Executive (Europa FM).

Bucuresti, 4.09.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.