Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Mai puține griji pentru clienți și un mediu mai curat pentru toți, cu FACTURESCU și factura electronică DIGI

  • Prin activarea facturii electronice, clienții primesc lună de lună factura prin email, imediat ce a fost emisă și o pot achita la fel de simplu, cu cardul bancar, în contul personal DIGI.ro
  • FACTURESCU este cea mai la îndemână soluție pentru plata facturilor: este 100% sigură, 100% accesibilă și 100% prietenoasă cu mediul înconjurător

DIGI îl readuce în atenția clienților pe un personaj de mare ajutor – FACTURESCU, prietenul abonaților care vor să scape de grija facturilor prin poștă.

Utilizatorii adoptă serviciul deoarece astfel au acces simplu și rapid la toate datele facturii, câștigă timp prețios atunci când aleg să plătească online, oricând și de oriunde, direct din contul personal DIGI.ro, au garantată siguranța datelor pe baza autentificării securizate cu e-mail & parolă, protejează pădurile prin reducerea consumului excesiv de hârtie și diminuează emisiile de CO2 din atmosferă prin eliminarea serviciilor de curierat.

Prin activarea facturii electronice, abonații DIGI beneficiază de o serie de avantaje: întreg procesul de emitere și primire a facturilor este digitalizat și informațiile sunt transmise către aceștia cu promptitudine. Clienții au acces instant la numeroase date – total plată, data scadentă, status factură, factură detaliată – fără să mai fie nevoiți să caute în sertarul cu acte.

Confidențialitatea datelor este protejată datorită contului securizat, iar facturile pot fi accesate și descărcate oricând și de pe orice dispozitiv. Mai mult, arhiva ultimelor 12 facturi poate fi consultată doar cu un click.

Chiar dacă sunt în concediu și se apropie finalul lunii, clienții DIGI pot plăti rapid și sigur serviciile datorită facturii electronice și mijloacelor de plată electronică disponibile, care pot fi consultate pe verso-ul facturii.

În acest mod, ei se asigură că și FACTURESCU are parte de vacanța mult-așteptată, iar lună de lună au certitudinea că vor primi pe email, în mod organizat, toate facturile, bucurându-se de beneficiul evident – mai mult timp liber pentru clienți, mai mult timp liber pentru FACTURESCU.

În ultimele 12 luni, numărul activărilor de facturi electronice a crescut cu 16% (iulie 2021 vs. iulie 2020), cu o rată de activare net superioară mediei lunare înregistrate în 2019, dar în scădere față de activările înregistrate în perioada de vârf a pandemiei COVID 19 (martie – mai 2020).

Pentru a se împrieteni cu FACTURESCU, clienții au la dispoziție trei modalități prin care pot activa factura electronică:

1. Se autentifică în contul de client, iar din meniul principal selectează „FACTURILE MELE – Activează factura electronică”.

2. Pe site-ul DIGI.ro, dau click pe meniul FACTURA ELECTRONICĂ, dreapta sus, iar după ce completează formularul cu datele specifice, confirmă activarea serviciului prin accesarea link-ului trimis pe adresa de e-mail menționată.

3. Apelează serviciul Relații cu clienții sau vizitează unul dintre punctele de prezență DIGI, unde angajații îi vor ajuta, iar la final abonații vor accesa link-ul de confirmare, transmis pe adresa de e-mail menționată anterior.

Campania este valabilă până la 31 august 2021 și este un demers pe care DIGI îl reia în scopul de a face cât mai plăcută și mai ușoară experiența clienților, dar și pentru a respecta angajamentele luate pentru

protecția mediului înconjurător, contribuind astfel la limitarea consumului de resurse naturale și la diminuarea emisiilor de CO2.

Grupul DIGI are implementat un Sistem de Management Integrat, care include și certificarea ISO 14001: 2015 Sisteme de management de mediu (recertificat din iulie 2020). De aceea operatorul urmărește constant actualizarea și armonizarea politicii de mediu și a procedurilor interne cu nevoile societății, iar periodic derulează campanii de educare și sensibilizare a angajaților și clienților pe teme de protecția mediului și comportament responsabil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *