Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Magister Software deschide primul call center teritorial in Bacau

Magister Software

Magister Software Politica de îmbunătățire a sistemului de suport tehnic SmartCash continuă în decembrie a.c., cu deschiderea primului call center teritorial în orașul Bacău. Call center-ul este destinat comunicării cu utilizatorii platformei software pentru retail SmartCash RMS din Moldova și județele limitrofe și va fi administrat de partenerul local certificat Magister Software, compania Velvet Com cu sediul în orașul Bacău.

Apelând numărul de telefon 031 821 01 51, comercianții care dețin un abonament lunar de întreținere a soluției SmartCash pot face sesizări direct la Centrul de Service și Suport Tehnic Autorizat teritorial Bacău. Serviciul este disponibil de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00.

Sistemul de tip call center implementat de Velvet Com Bacău suportă 10 apeluri simultane și este integrat complet cu sistemul central de suport tehnic Magister Software, sesizările preluate de către partener fiind monitorizate si evaluate atât din punct de vedere calitativ, cât și în ceea ce privește timpul de răspuns.

Pe lângă un timp redus de preluare a sesizărilor spre rezolvare, utilizatorii SmartCash care aleg să apeleze centrul teritorial vor avea acces mai rapid la serviciile de înaltă calificare în cazul sesizărilor care se încadrează din punct de vedere al gravității și priorității. Sesizările referitoare la funcționarea programelor vor ajunge astfel, prin call center-ul Velvet Com, direct la departamentul software Magister, datorită integrării celor două sisteme.

Și reprezentanții departamentului tehnic Velvet Com vor beneficia de noul sistem de suport prin acces nemijlocit la resursele puse la dispoziție de către Magister Software. Fie că este vorba de imensa bază de cunoștințe sau de personalul cel mai calificat al companiei, angajații Velvet Com vor putea, începând de acum, să valorifice mai ușor experiența Magister în retail și customer suport.

Posibilitatea de a gestiona sesizările utilizatorilor SmartCash printr-un sistem de tip call center național vădește un nivel crescut de profesionalism al firmei bacăuane Velvet Com, partener certificat Magister Software din anul 2004 și deținător al titurilor „Partenerul Anului” și „Dealerul Anului” neîntrerupt din 2010 până în prezent. De-a lungul timpului, Velvet Com a participat la dezvoltarea unor proiecte de retail majore și a gestionat conturi complexe, precum Agricola Bacău, Vascar, Pambac etc.

Deschiderea noului call center reprezintă un pas important pentru Magister Software în strategia de extindere și dezvoltare a suportului tehnic pentru soluțiile SmartCash RMS. Compania planifică, pentru următoarele 6 luni, deschiderea altor centre teritoriale de service și suport tehnic autorizat, în celelalte orașe mari ale țării.

Bucuresti, 18.12.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.