Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Magister Software deschide noi call centere la Iasi, Craiova si Satu Mare

Magister Software

pentru utilizatorii SmartCash RMS

Trei companii partenere Magister Software au obtinut certificarea Centru teritorial de service si suport tehnic autorizat pentru solutiile specializate de retail SmartCash RMS, dezvoltate de companie. Alaturi de primul call center teritorial deschis anul trecut la Bacau, noile certificari ridica la patru numarul Centrelor de service si suport tehnic teritoriale pentru solutiile specializate de retail SmartCash RMS. Cele patru centre sunt operate de companiile Velvet Com din Bacau, Inita 1996 din Iasi, ECR Systems din Craiova si Simon Electronics din Satu Mare.

Magister Software a implementat, impreuna cu fiecare dintre aceste companii, sisteme de call center moderne, ce suporta pana la 20 de apeluri telefonice simultane din partea utilizatorilor SmartCash. Apeland un numar unic de apel pentru fiecare zona geografica, retailerii au acum acces la servicii calitative de suport tehnic, aproape de zona in care isi desfasoara activitatea.

Totodata, cele patru sisteme call center autorizate de Magister sunt integrate la nivel national, cu sistemul central de suport tehnic al dezvoltatorului software, sesizarile preluate de fiecare partener fiind monitorizate si evaluate in permanenta de catre reprezentantii departamentului tehnic Magister Software incepand din momentul inregistrarii pana la solutionare.

Pentru a ajunge la acest nivel, companiile certificate au parcurs, pe durata ultimului an, cursuri intensive de calificare profesionala, certificarile fiind dobandite in urma unui audit operational realizat de Magister Software.

Deschiderea noilor centre teritoriale de suport tehnic autorizat face parte dintr-un efort constant al companiei Magister Software de a veni in intampinarea clientilor sai cu servicii de suport tehnic omogene si de inalta calitate, disponibile cat mai aproape de zona in care isi desfasoara activitatea.

„Ne bucura si ne onoreaza faptul ca trei dintre partenerii nostri, cu care colaboram de ani buni in furnizarea de servicii performante pentru comercianti, au atins cel mai ridicat nivel de calificare, cel de Centru de service si suport tehnic autorizat. Aceasta tripla realizare ne confirma ca programul Partener Certificat Magister este un pariu castigat, ca piata solutiilor pentru retail avea nevoie de o metoda de perfectionare si evaluare fiindca insisi comerciantii au nevoie de solutii mai performante, mai rapide, care sa le imbunatateasca vizibil activitatea. Le dorim tuturor succes in noul lor rol si speram sa fie o sursa de inspiratie si pentru alti parteneri in curs de certificare“, declara Dor Bujor Padureanu, directorul general al Magister Software.

Mugurel Lupoaie, administrator Inita 1996, Iasi: „Suntem bucurosi ca putem oferi clientilor nostri un serviciu de suport tehnic modern si ca, in acelasi timp, suntem aproape de Magister Software. Devenind Centru de service si suport tehnic, Inita 1996 si-a dovedit inalta calificare in solutia SmartCash RMS si, totodata, in domeniul solutiilor pentru retail. Suntem increzatori in viitor pentru ca avem angajati pregatiti si infrastructura necesara pentru a oferi produse si servicii excelente comerciantilor din Iasi si judetele apropiate.“

Alexandru Opri, administrator ECR Systems, Craiova: „In ultimii ani, ECR Systems a crescut mult; practic, am trecut de la mici comercianti la retele mari de magazine. Am capatat experienta valoroasa ducand la bun sfarsit proiecte complexe de retail, bazate pe platforma SmartCash RMS, si ne-am consolidat baza de cunostinte in domeniu urmand cursurile de calificare Magister. Cred ca integrarea cu sistemul de suport Magister este benefica atat clientilor, cat si noua, deoarece ne ofera mijloace moderne pentru a face fata cerintelor din ce in ce mai ridicate ale clientilor nostri.“

Stefan Simon, administrator Simon Electronics, Satu Mare: „Era un pas firesc pentru firma pe care o conduc, Simon Electronics Satu Mare, sa devina Centru de service si suport tehnic autorizat si sa poata oferi clientilor sai, care utilizeaza solutia SmartCash RMS, servicii de suport tehnic profesionale. Cand spun «profesionale» ma refer la sesizari monitorizate la nivel national de Magister si la solutionari corecte si rapide, in timpii estimati, deoarece suntem in permanenta legatura cu departamentul tehnic Magister, care ne poate indruma in acest sens. Sunt sigur ca evolutia noastra se va reflecta si in experienta clientilor cu noi.“

Cele patru centre de service si suport tehnic autorizat certificate de Magister Software pentru solutiile SmartCash Retail Management System, pot fi contactate la urmatoarele numere de telefon:
· 031.821.01.51 – Velvet Com, Bacau
· 031.821.01.52 – Simon Electronics, Satu Mare
· 031.821.01.53 – Inita 1996, Iasi
· 031.821.01.54 – ECR Systems, Craiova.

Bucuresti, 15.07.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.