free download 78 travel guides written by experts

Maggi da startul promotiei “Pentru cele mai iubite mame”

Orice copil îşi iubeşte mama. Fiecare în felul său: până la stele şi înapoi, până la soare sau ca pe jucăria de pluş pe care o strânge în braţe în fiecare seară, înainte să adoarmă. Odată cu venirea primăverii, Maggi lansează promoţia care premiază cele mai iubite mame din România!

Startul promoţiei a fost anunţat de Maggi si PLEON Graffiti printr-un eveniment creativ în aer liber adresat mămicilor şi copiilor lor. Vedeta  principală a fost Iubirometrul – o inimă uriaşă care a folosit ca instrument de măsurare a iubirii celor mici pentru cele care le-au dat viaţă.

“Pentru orice mamă, cel mai frumos cadou îl reprezintă dragostea propriului copil. Iar când acesta încearcă să o exprime în diferite feluri, fiecare mamă zâmbeşte fericită. Poate fi vorba de cântece şi poezii, dansuri sau desene. Maggi a ales să le premieze pe cele mai iubite dintre mame. Tot ce trebuie să facă acestea este să participe la promoţie”, declară Alina Dragomir, Senior Brand Manager Maggi.

În perioada 27 februarie – 9 aprilie 2010, Maggi va oferi celor mai iubite mame săptămânal 10.000 euro şi mobilă de bucătărie sau electrocasnice în valoare de  1.500 euro, pentru a face viaţa mai frumoasă întregii familii! Participantele trebuie doar să trimită codul unic de pe oricare dintre produsele Maggi din promoţie prin SMS la 1877 (SMS cu tarif normal în reţelele Vodafone, Orange şi Cosmote), pe www.maggi.ro sau să trimită ambalajul unui produs Maggi prin poştă la C.P.5 – O.P.15, Bucureşti. Primii 1000 de participanţi vor primi garantat un blender!

Promoţia „Pentru cele mai iubite mame” este comunicată la nivel naţional prin spot TV, machete de presă, POSM-uri, online şi activităţi de PR.

Echipa Nestlé România care a iniţiat promoţia si a gestionat dezvoltarea acesteia pe toate canalele de comunicare este formată din: Alina Dragomir – Senior Brand Manager, Mihaela Mihalache – Brand Manager, Isolda Zăvoianu – NHW & CRM Manager, Raluca Boboc – CRM Coordinator, Oana Mirică – Junior Brand Manager, Adina Stan – Junior Brand Manager.
 
Partea creativă şi mecanismul promoţiei au fost gândite de McCann Erickson: Raluca Iacob – Strategie, Adela Dan, Ela Ciorita,  Adriana Pascan, Alexandru Dumitrescu  – Creatie, Dana Constantin, Aurelia Manasescu, Emilia Cap-Alb – Account, Ilinca Nanoveanu, Tiberiu Munteanu – Productie AV, şi realizate cu sprijinul regizorului Shahar Segal şi al casei de producţie Abis.

Echipa Interactions care a asigurat componenta de online a campaniei este formată din: Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Andrei Pop – Head of Technical Department, Radu Dalbea – Software Developer, Cătălina Ilie – Web Designer, Radu Ghiţulescu – Sr Art Director, Denisa Armasu – Head of Creative Department, Adrian Alexandrescu – Managing Director.

Strategia de media a fost realizată de agenţia Zenith Media, cu o echipă formată din: George Floricel – Head of OOH, Camelia Balinca – TV Buying Manager , Claudia Opriţa – Print Buying Manager, Cătălin Iancu – Communication Planner.
 
Suportul de PR a fost asigurat de PLEON Graffiti: Mircea Tomescu – Managing Director, Andreea Gurău – Group PR Manager şi Oana Bistriceanu – PR Executive.

Bucuresti, 02.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *