Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Maersk Line lanseaza serviciul de transport maritim containerizat

direct Asia – Constanţa

Odată cu lansarea noii rute maritime, compania daneză anunţă un câştig de timp al transportului de până la 12 zile

Maersk Line lansează primul său serviciu de transport maritim containerizat direct, Asia – Constanţa, obţinând astfel cea mai rapidă rută pe mare pe traseul Asia – România. Compania anunţă scurtarea duratei unui transport cu 30%. Astfel, dacă până în prezent durata de transport a unui container Maersk era de 36 de zile, în prezent, acelaşi transport direct va avea o durată de 24 de zile.

Totodată, portul Constanţa devine un port-cheie pentru transportul de mărfuri către / din Ucraina, Rusia, Bulgaria şi Georgia, ţări care vor prelua şi vor livra marfă pe aceeaşi rută maritimă containerizată prin portul românesc. Noul serviciu Maersk deserveşte în principal importurile şi exporturile acestor ţări în cadrul relaţiilor comerciale cu ţările Asiei.

Navele Maersk care vor asigura noul serviciu de transport direct Asia – Constanţa vor fi din clasa „K”, având o capacitate de 5.000 TEU (1 TEU =Twenty-foot equivalent unit = Container standard de 20 de picioare) şi 550 REEF (containere frigorifice). Ca principale caracteristici, vasele care vor sosi în portul Constanţa vor avea, în medie, un tonaj 55.000 t. şi o lungime de 295 m. Viteza maximă pe care o atinge un vapor din clasa „K” este de 23,7 mile marine / h.

Maersk Romania asigură servicii de transport “door to door” – containerele sosite cu mărfuri de import se vor livra din Constanţa către orice destinaţie din ţară sau din afara ei cu ajutorul diverselor mijloace de transport: prin intermediul flotei proprii de 25 de camioane, prin reţeaua naţională de căi ferate sau prin serviciu de barje. Totodată, Maersk poate efectua transport în regim „door to door” containerele de export, preluând mărfuri din orice punct din România  sau din ţările limitrofe, până în portul de încărcare Constanţa.    

„Odată cu lansarea acestui nou serviciu în România, vom oferi clienţilor noştri servicii de maximă calitate în termeni de siguranţă şi timp de tranzit competitiv din/spre aria geografică având cea mai rapidă creştere economică din lume, Asia. Viziunea declarată a companiei noastre este „Creating Opportunities in Global Commerce”; acest nou serviciu va oferi aceeaşi valoare şi pentru clienţii noştri din România. Constanţa a fost aleasă ca port de transbordare, punct nodal pentru toate ţările din regiunea Mării Negre, decizie care subliniază importanţa pe care o are România, cu economia sa stabilă, aflată în continuă creştere, în planurile de dezvoltare ale grupului”.

Maersk Romania, a înregistrat în 2006, o cifră de afaceri de 8.069 milioane dolari. Reprezentanţii companiei consideră că această linie de transport Asia-Constanţa va fi unul dintre elementele care vor susţine creşterea aşteptată pentru 2007.

 Bucuresti, 9.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.