Macromex, lider în distribuția și producția de produse alimentare congelate din România, și start-up-ul românesc OptiComm.AI lansează astăzi Magico AI, un serviciu de predicție pe bază de inteligență artificială, integrat în platforma Bocado.ro. Lansarea reprezintă un pas important în digitalizarea aprovizionării pentru industria HORECA din România, consolidând misiunea Bocado de a simplifica și eficientiza acest proces.
Parteneriatul cu OptiComm.AI consolidează atât poziția Macromex ca inovator în sectorul distribuției alimentare, dar și pe cea de susținător al tehnologiei locale. Adițional, Macromex va folosi serviciile OptiComm.AI pentru a-și optimiza diverse procese din business.
Sursa foto
Prin utilizarea algoritmilor avansați de deep learning și a sistemelor AI, OptiComm.AI analizează și corelează multiple surse de date: comenzile trecute ale fiecărui client și alți factori care pot influența cererea, precum: sezonalitatea, starea vremii, evoluția salariului mediu sau perioadele de post, astfel încât fiecare client va avea o predicție personalizată și relevantă.
“Secretul prin care Macromex și-a păstrat poziția de piață a fost căutarea permanentă a celor mai inovatoare soluții tehnologice pentru a îmbunătăți experiența partenerilor din segmentul Horeca. Clienții noștri petrec 20% din timp pentru aprovizionare. Parteneriatul cu OptiComm.AI reprezintă un pas important în acest sens, oferindu-ne o metodă de a anticipa viitorul și de a reduce semnificativ timpul petrecut de partenerii noștri în procesul de aprovizionare. Comanda din platforma Bocado.ro se poate trimite acum cu doar două click-uri. “, a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.
“OptiComm.AI nu se limitează la a prezice cererea. Platforma noastră identifică scenariul optim de vânzări pentru fiecare companie în parte și prezice acțiunile necesare pentru a-l atinge. Alegerea făcută de Macromex validează capacitatea noastră de a rezolva provocări complexe din industria de retail și distribuție.”, a adăugat Cristi Movilă, CEO OptiComm.AI.
Implementarea sistemului OptiComm.AI face parte dintr-o strategie mai amplă a Macromex de digitalizare și optimizare a proceselor operaționale. Soluția, care beneficiază de suportul unor parteneri tehnologici globali precum Microsoft, Google sau AWS, continuă să fie adoptată de companii importante din retail și logistică.