Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Macro Development gestioneaza contul de Facebook al Sover Optica: crestere de peste 500 de ori

a numarului de fani si primul live stream pe Facebook din industria de profil

Macro Developement gestionează contul de Facebook al Sover Optica de jumătate de an. În cele 6 luni de campanie, Macro Development a reușit să ducă pagina Sover la un număr de peste 8500 de fani, după ce au pornit de la un număr inițial de 17 fani. Mai mult, pagina a găzduit și primul live stream al sectorului autohton de profil, care a prezentat în direct lansarea colecției de ochelari de soare Cătălin Botezatu pentru Sover Optica.

Macro Development a propus o strategie de comunicare online, bazată pe elemente precum: tab-uri personalizate, aplicați și concursuri. Astfel, statisticile Facebook au numărat peste 570 000 de vizualizări ale posturilor și peste 3 100 de comentarii de la utilizatori. Toate acestea au dus la un binemeritat loc 17 din 257 in topul Facebrands, la categoria Magazine locale.

“Am ales Macro Development pentru că ne-au cucerit încă de la inceput cu energia și creativitatea lor, dar mai ales cu forța de muncă. Și, într-adevăr nu am greșit: rezultatele au apărut imediat. Avem acum un profil de Facebook complex, dinamic, care aduce un număr semnificativ de clienți în magazine și care a înregistrat câteva premiere spectaculoase. Pentru noi, s-a dovedit a fi mult mai eficient decât un site de prezentare”, declară Mihai Croitoru, Sales and Marketing Manager Sover Optica.

Activitățile Macro nu se opresc însă aici: pentru 2012, aceștia au pregătit noi surprize pentru utilizatori: cât de curând va fi lansată o nouă aplicație – o cabină de probă virtuală unde fiecare cumpărător își va putea alege perechea de ochelari potrivită, care i se asortează cel mai bine.

Tot în sprijinul clienților vine și aplicația care îi ajută să detecteze cel mai apropiat magazin Sover și canalul de sfaturi medicale online, care va permite utilizatorilor să pună întrebări referitoare la sănătatea ochilor și să primească răspunsuri în timp real. Toate acestea sunt programate să fie lansate în decursul acestui an.

„Suntem mândri de ce am reușit să facem până acum pentru Sover, dar planurile noastre continuă. Credem că pagina va crește cel puțin la fel de bine ca și până acum și, tocmai pentru asta, am pregătit câteva noi feature-uri pentru pagină. Le vom implementa cât de curând și credem că vor avea un succes cel puțin la fel de mare ca și cele dinainte”, spune Radu Andarachi, Key Account Manager Macro Development.

Macro Development gestionează contul de Facebook al Sover Optica încă din iulie 2011. De atunci și până acum, aceștia au generat o creștere a paginii de 508 ori față de situația inițială, au dezvoltat aplicații și au transmis prin live streaming pe pagina evenimentul de lansare al colecției de ochelari de soare Cătălin Botezatu pentru Sover.

Bucuresti, 17.02.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.