Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lupul dacic al Bitdefender castiga recunoasterea globala la Rebrand 100

Bitdefender, liderul pieței românești de securitate a informațiilor, a primit prestigioasa distincție Rebrand 100 pentru campania de redesenare a imaginii corporatiste desfășurată pe parcursul ultimilor doi ani.

Abordarea surprinzătoare și originală care a poziționat Bitdefender, în 2011, în fruntea luptei împotriva amenințărilor informatice și a plasat suita de programe antivirus sub semnul excelenței este rezultatul colaborării dintre furnizorul de soluții de securitate și Brandient, unul din liderii est-europeni în strategie de brand și design.

Inspirat de istoria antică, simbolul lupului dacic a fost ales să reprezinte filosofia Bitdefender: suntem treji, întotdeauna în gardă. Noua imagine corporatistă a companiei reflectă conceptul ’’minții care nu doarme niciodată’’ și întruchipează calitățile lupului mitologic: instinct de prădător, gata mereu de luptă, mereu primul în explorarea de noi teritorii.

Rebrand 100 oferă proiectului de rebranding Bitdefender cea mai înaltă recunoaștere a excelenței în reconstrucție și design de brand. La aceeași categorie au fost incluse și campanii realizate de giganți globali precum UBS, Cisco și Pfizer.

Brandient a realizat conceptul, a implementat strategia și a conturat noua identitate vizuală cu scopul de a furniza business-ului Bitdefender un motor de creștere important, potrivit cu deschiderea globală a brandului și cu performanța produselor.

Brandient este compania cu cele mai multe și mai mari premii din Europa de Est din istoria Rebrand 100. În 2009 și-a adjudecat marele premiu pentru rebranding-ul Dedeman, iar rebranding-ul CEC Bank, Domo, Savana, TVR, Europharm, Patria Credit și Smartree au adus companiei alte distincții și premii de merit în cadrul competiției.

REBRAND™ este cea mai importantă resursă pentru transformări de brand din lume. Condusă de Anaezi Modu, competiția este jurizată în fiecare an de experți recunoscuți ai industriei. Mai multe detalii pe rebrand.com.

Bucuresti, 21.03.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.