Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Distribuitorul de unelte și scule pentru construcții, Lumy Tools, își consolidează afacerea cu soluțiile Senior Software

Distribuitorul național de scule și unelte pentru construcții, Lumy Tools, a implementat soluțiile ERP, SFA și Business Intelligence de la Senior Software. Compania a obținut astfel siguranța unui sistem informatic integrat și performant, cu ajutorul căruia își gestionează întregul flux de distribuție.

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 9,6 milioane EUR în 2014, Lumy Tools se numără printre primii 5 cei mai puternici jucători locali din domeniul distribuției de scule și unelte. Compania importă în jur de 1800 de produse pe care le distribuie atât prin intermediul rețelelor de super și hipermarketuri, cât și prin retailul tradițional – magazine de bricolaj, magazine universale și depozite de materiale de construcții.

„Odată cu creșterea volumului de muncă ne-am dorit să avem mai multă stabilitate și siguranță în ceea ce privește datele companiei. Implementarea soluțiilor integrate de la Senior Software a avut consecințe pozitive în activitatea fiecărui angajat Lumy Tools și ne-a oferit siguranța lucrului bine făcut. Cu ajutorul acestora am reușit să obținem mai mult timp pentru interpretarea rezultatelor și luarea deciziilor corecte.”, a declarat domnul Moisa Gheorghe, Director Comercial Lumy Tools.

Implementarea soluției SeniorERP i-a permis companiei Lumy Tools să își gestioneze toate activitățile în mod integrat. Mai mult, interfața intuitivă a aplicației și fluxurile de lucru adaptate specificului afacerii au dus la automatizarea proceselor operaționale și la creșterea productivității angajaților. În prezent, orice comandă de client ajunge direct în sistemul ERP – fie că provine de la hypermarketuri sau de la agenții de pe teren.  Integrarea celor două canale de vânzare a fost posibilă prin implementarea soluțiilor EDI – pentru automatizarea comunicării cu marile lanțuri de magazine, respectiv SeniorSFA – pentru gestionarea activităților agenților de vânzări. 

În ceea ce privește soluția SFA, aceasta a facilitat reducerea timpului de vânzare pentru că le oferă agenților de pe teren acces în timp real, direct de pe device-ul mobil, la date despre situația stocurilor, caracteristici ale mărfurilor, prețuri, clienți, precum și modalități rapide de preluare a comenzilor și încasare a facturilor.

Odată ajunse în ERP, toate comenzile de client sunt transmise către depozit. Aici, acestea sunt pregătite pentru livrare împreună cu documentele de vânzare generate automat din SeniorERP. O altă funcționalitate extrem de utilă oferită de sistemul ERP este posibilitatea grupării comenzilor în funcție de zonele de livrare predefinite în SeniorERP, ceea ce a permis reducerea semnificativă a timpului dedicat acestei activități.

Nevoia de a avea acces în timp real la datele companiei i-a determinat pe managerii Lumy Tools să implementeze SeniorVisualBI – sistemul Business Intelligence dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial în vizualizarea datelor. Cu ajutorul acestuia, managerii urmăresc trendul vânzărilor pe articole, agenți de vânzări, clienți sau zone de vânzare, precum și alți indicatori relevanți pentru activitatea de distribuție.

Produsele Lumy Tools pot fi găsite în  lanțuri de magazine precum Dedeman, Selgros, Kaufland, Real, Auchan, Penny Market și se adresează  atât profesioniștilor – meseriași, meșteri, zugravi din domeniul construcțiilor și finisajelor, cât și segmentului DIY (do-it-yourself).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.