Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lumină pentru Balta Roșie, satul care nu există pe nicio hartă

Campania Lumină pentru România a Asociației Free Miorița continuă în parteneriat cu Dedeman si McCann Worldgroup Romania, prin acțiunea de la Balta Roșie. Dedeman va sprijini financiar acțiunea care va consta în dotarea cu sisteme fotovoltaice a celor 15 case din satul Balta Roșie, orașul Flămânzi, județul Botoșani.

Balta Roșie este satul care nu există pe nicio hartă, nici pe cele oficiale și nici pe Google Maps. Dacă vei căuta satul pe Google Maps, vei vedea că puținele case sunt acoperite de un nor… Totuși, în Balta Roșie trăiesc aproape 60 de oameni, din care 25 de copii minori. Până acum, autoritățile nu au găsit soluții pentru extinderea rețelei de electricitate, deși oamenii locuiesc la 3 kilometri de cel mai apropiat stâlp de electricitate. Copiii își fac temele la lumina lanternei sau a felinarului. Iarna, drumul comunal se mai blochează din cauza viscolului și atunci merg la școală pe jos sau cu sania.


”Continuăm campania Lumină pentru România cu o nouă acțiune de amploare. Cu sprijinul financiar al Dedeman si suportul in comunicare al McCann Worldgroup Romania, încă 60 de oameni vor avea lumină gratis și acces la informare și educație. Este dureros că într-o zonă cu acces ușor, fără probleme geografice, care ține administrativ de un oraș și unde locuiesc oameni gospodari, lipsește o condiție de bază pentru orice om: lumina. Vom porni din București pe 7 iunie și vom pleca din Balta Roșie după ce vom aprinde lumina în fiecare casă. Mă bucur că Dedeman va fi alături de noi în această acțiune”, declară Iulian Angheluță, coordonatorul campaniei Lumină pentru România.


”Ne-am alăturat acestei campanii deoarece meseria noastră de zi cu zi este să asigurăm confortul clienţilor noştri iar locuitorilor din Balta Roşie le lipseşte tocmai unul din elementele esenţiale care poate asigura un minim confort, şi anume lumina. Sperăm că datorită acestei iniţiative traiul lor să devină mai uşor iar cei 25 de copii să aibă condiţii mai bune pentru studiu şi pentru joacă”,  declară Dragoş Pavăl, Preşedinte Dedeman.


Prin campania Lumină pentru România, Asociația Free Miorița descoperă și aduce lumina în casele celor care nu au curent electric, fie că este vorba de copii care învață în școli la lumina soarelui sau de oameni care trebuie să meargă pe jos kilometri întregi pentru a cumpăra lumânări sau a încărca telefonul mobil.

Free Miorița este o mișcare non guvernamentală de acțiune contra fatalismului mioritic. Prin cea mai importantă campanie, Lumină pentru România, a iluminat până acum 4 școli și 43 de gospodării din 13 județe ale țării. Alte acțiuni realizate: ”Dacioți până-n Mongolia”, ”Lumină pentru Ursici” și ”Lumină pentru copiii din Ineleț”.

Dedeman este afacerea a doi antreprenori români. Începând cu 1992 aceştia au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfăşurate în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare. Cultura organizaţională a companiei Dedeman include şi promovarea unei dezvoltări durabile a societăţii prin îmbunătăţirea permanentă a calităţii vieţii, prin  implicarea, în mod susținut, în cauze umanitare, sprijinirea sportului, dar și al accesului la educație, prin oferirea de donații și sponsorizări.

McCann Worldgroup Romania este agenţia care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: „O agenţie se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creşterea business-ului clienţilor sai.” Astfel, McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman, KFC. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR şi MRM//McCann Romania. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.