carturesti.ro%20

Lowe&Partners si Mobile Works au adus primul proiect de Augmented Street Art din Romania,

in cadrul campaniei Beck’s, “Vezi dincolo de eticheta”

O sticlã de bere Beck’s de patru metri înãlțime la fântâna de la Universitate, kilometrul 0 al Bucureștiului, un ecran în interiorul sticlei prin care privești și vezi cladirile din București însuflețite cu personaje fantastice, create de artiști români consacrați, animații augmented reality, toate sunt elementele primului proiect de augmented street art din România, realizat de realizat de agenția de creație Lowe&Partners si agenția de mobile marketing MobileWorks.

Proiectul face parte din campania dezvoltatã pentru Beck’s “Vezi dincolo de etichetã”, un concept al echipei de creativi Lowe&Partners. Campania “Vezi dincolo de etichetã” a presupus lansarea unui concurs național de creație de etichete pentru sticlele de bere Beck’s, stimulând și încurajând orice formã de creație – desen, picturã, fotografie sau graficã, în spiritul noncorformist și original al brandului. Românii au fost invitați sã creeze noua etichetã Beck’s, iar cei patru câștigãtori ai concursului își vor vedea creația pe sticlele Beck’s, ce vor apãrea pe piațã în vara acestui an.

Personajele suprarealiste virtuale au fost create de patru artiști români, Noper, Ghica Popa, Black Moon si Pisica Patrată, si au fost aduse la viață de echipa MobileWorks, prin augmented reality, în fața oricui experimenteazã lumea de dincolo de eticheta giganticei sticle Beck’s.

Proiectul de augmented street art, dezvoltat în parteneriat de Lowe&Partners și Mobile Works, a fost prezentat în cadrul unui eveniment dedicat, adresat bloggerilor și jurnaliștilor, care au testat în premierã aplicația fantezistã, pãșind pentru câteva minute în universul colorat și creativ Beck’s.

“Cãutam de fiecare datã, prin campaniile pe care le facem la Lowe&Partners, sã oferim o experiențã unicã și diferențiatoare. Acest engagement creativity pe care l-am generat în campanie, prin provocarea la creativitate, dar și experimentul de augmented reality inedit, sunt în strânsã legãturã cu brandul Beck’s – îndemnãm oamenii sã fie neconvenționali, originali, aducându-i mai aproape de produs. Ne bucurã succesul ideii noastre de augmented street art, sunt foarte mulți oameni care s-au oprit sã își facã fotografii cu animațiile creative ale artiștilor, bucurându-se de spectacolul vizual”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.

“Vorbim despre o premierã la nivel național, așa cã proiectul a reprezentat un challenge pentru fecare membru al echipei, pornind de la partea de aducere la viațã a ideii creative pânã la soluțiile de implementare alese. Ca de fiecare datã, am încercat sã oferim o soluþie de comunicare eficientã, și am implicat toate resursele necesare pentru ca aceasta sa fie unicã, având ca principal obiectiv crearea unei legãturi puternice și personale între brand și consumator. Iar reacțiile pozitive nu au întârziat sã aparã”, spune Andreea Daniel, Account Manager MobileWorks.

Echipa Lowe&Partners ce a creionat proiectul a fost formatã din:
Corina Angearu – Account Manager
Elena Cernătescu – e-Thinker
Manuela Gogu – Creative Director
Aura Sorescu – Senior Copywriter
Laurentiu Dumbrava – Senior Art Director

Echipa Mobile Works:
Andreea Daniel – Account Manager
Irina Bidileac – Senior Account Executive
Ruxandra Oprea – Junior Account Executive
Marian Danscoi – Project Manager

Bucuresti, 30.04.2013
{mosloadposition user9}

f64.ro%20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

##################################################### #####################################################