Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe Vibe si Lowe&Partners se aventureaza in noua campanie Beck’s

3 destinaţii la alegere, 3 experienţe inedite, o singură aventură

Pe mare sau pe uscat, cu un 4X4 prin safari sau în zbor la 1000 de metri înălţime, într-o grădină exotică sau la plimbare pe elefant, Lowe Vibe şi Lowe&Partners pregătesc o aventură senzaţională, pe toate gusturile. Beck’s va oferi fanilor săi 3 călătorii în jurul lumii în 3 destinaţii la alegere de pe 3 continente, Europa, Asia şi America de Sud. Câştigă propria aventură devine astfel o experienţă pentru toţi vânătorii de adrenalină dar şi pentru cei care visează la un colţisor retras de lume.

“Câştigă propria aventura este o campanie spectaculoasă, care vorbeşte despre valorile brandului Beck’s – aventura, creativitatea, spiritul liber – şi care transpune într-un mod autentic mesajul de brand “Follow your inner compass”. Am dorit să îi aducem pe consumatorii noştri şi mai aproape de aceste valori. Şi cum o simplă vacanţă nu ar fi fost de ajuns, am decis să le oferim surprize, experiente de viaţă, să ii facem părtaşi la adevărata esenţă a valorilor Beck’s”, au spus reprezentaţii Beck’s.

Echipa din agenţie a mers mai departe de simplul brief de promoţie şi a formulat un concept neconvenţional: un itinerariu personalizat, care permite câştigătorului să aleagă din 18 destinaţii posibile. Călătoria începe în Europa – din Paris, Londra sau Amsterdam – iar apoi se continuă în Asia şi America de Sud. Câştigătorul va avea de ales între locaţii ca Singapore, Tokyo, Hong Kong, Rio de Janeiro, Punta Cana sau Mexico City, astfel că la final va fi parcurs 3 destinaţii de pe 3 continente, în numai 12 zile.

“Din clipa în care am văzut brief-ul clientului challenge-ul ne-a fost foarte clar: cum faci un lucru pe care îl fac toţi, de ani de zile, în fel şi chip, să fie altfel? Ei bine, aş spune, fără falsă modestie, că ne-a ieşit. Cu siguranţă, avantajul suprem a venit chiar de la ADN-ul brandului Beck’s, cu al său “follow your inner compass” iar de aici a mai fost doar un pas. Aşa am ajuns la elementul surpriză, şi anume dezvăluirea graduală a destinaţiilor, care face întreaga aventură şi mai atractivă. Singurul meu regret este că nu pot participa”, a spus Alexandru Ţarog, BTL Manager Lowe Vibe.

Înscrierea în promoţie se poate face prin trimiterea codului unic de sub capacele Beck’s la 1893 sau pe www.beck’s.ro iar în afară de premiul cel mare, participanţii se mai pot aştepta la zeci de aparate foto şi mii de baxuri de 6 doze de Beck’s.

Campania va fi derulată în perioada 17 septembrie – 9 noiembrie 2012 şi comunicată prin toate canalele: TV, radio, on line, POSM, mobile.

HyperActive a dezvoltat microsite-ul dedicat campaniei, care permite înscrierea în concurs prin introducerea codurilor de pe ambalaje, şi o aplicaţie de Facebook, numita “Descoperă lumea cu Beck’s”. Cel care descarcă aplicaţia, poate să parcurgă o calătorie în jurul lumii în viitor. Pe wall-ul personal, aplicaţia simulează experienţele ca şi cum ar fi postate déjà de utilizator, exact din locaţiile aflate pe harta promoţională.

Echipa Mobile Works a dezvoltat o aplicaţie specială pentru smartphone-uri, disponibilă deja în Appstore, care explică pas cu pas întreg mecanismul campaniei prin simpla scanare a ambalajului promoţional. În plus, aplicaţia oferă o experienţă 360 de grade în jurul lumii. Prin intermediul aplicaţiei, utilizatorul poate să ajungă virtual în toate destinaţiile din campania Beck’s, să descopere împrejurimile şi să aleagă destinaţia care i se potriveşte.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din:
– Beck’s: Ecaterina Bordei – Brand Manager International Premium Brands, Anca Stoica- Junior Brand Manager International Premium Brands
– Lowe&Partners: Corina Angearu – Account Manager, Alexandru Micu – Senior Art Director
– Lowe Vibe: Alexandru Ţarog, BTL Manager
– HyperActive: Alexandra Trofin – Account Manager, Mihaela Nachi – Account Executive, Mihai Căluşeriu – Art Director, Andrei Fodolică – Copywriter, Irimia Şuleapă – Development Team Leader, Robert Sumarocov – Flash Developer
– Mobile Works: Alex Putineanu – Managing Director, Andreea Daniel – Account Manager, Roxana Sîrghie – Account Executive, Vlad Hera – Senior Account Executive

Bucuresti, 19.09.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.