Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Lowe semneaza campania Delikat „Ghici cine vine la masa?”

Un concept 100% românesc!

În luna iulie a acestui an, agenţiile Lowe şi Lowe PR au câştigat licitaţia Delikat pentru activarea promoţională „Ghici cine vine la masă?”, un mecanism original ce îmbină componenta de recompensare a consumatorilor cu o platformă creativă de VIP endorsement şi elemente de comunicare a identităţii de brand.  

„Ghici cine vine la masă? este mai mult decât o simplă promoţie, este o campanie care vorbeşte şi despre valorile brandului Delikat. Am pornit de la ideea de a recompensa fidelitatea consumatorilor printr-o serie de premii şi am ajuns la concluzia că acest consumator al nostru merită mai mult de atât, merită o experienţă care să îl facă părtaş la valorile unui brand cu adevărat autentic. Am hotărât deci să nu oferim simple premii, ci surprize, experienţe de viaţă, repere valorice.” spune Răzvan Dumitrescu – Planning & Strategy Director Lowe & Partners.

Astfel, pornind de la un brief de promoţie, echipa Lowe a dezvoltat conceptul “Ghici cine vine la masă?”, o campanie integrată care a constat în: spot TV, activare de mecanism promoţional, creare de ambalaje speciale de produs, componentă online (www.ghicicinevinelamasa.ro), creative media şi platformă de PR. 

Toate elementele de campanie sunt creaţie originală Lowe România.

Înscrierea în promoţie se face prin intermediul unor coduri inscripţionate pe ambalajele ediţie limitată de Delikat şi Delikat Borş. Ambalajele au funcţionat şi ca teaser pe o perioadă de aproximativ o lună, lansând întrebarea „Ghici cine vine la masă?” fără a dezvălui marele premiu al campaniei.

Spotul TV este on air şi îi are ca protagonişti pe Andra şi Cătălin Măruţă. Prin intermediul acestuia s-a făcut practic dezvăluirea marelui premiu al promoţiei: întâlnirea cu soţii Măruţă pentru 10 familii de români. Marii câştigători ai promoţiei sunt de asemenea protagoniştii unor spoturi de tip slice of life difuzate la emisiunile Happy Hour şi Poveştiri Adevărate.

Componenta de PR oferă susţinere pe întreg parcursul campaniei prin diseminarea de mesaje puternic legate de viziunea de brand Delikat, promovând un set de valori autentice legate de familia şi bucătăria românească:

„Ne-am propus la începutul acestei campanii să vorbim despre Delikat prin experienţe şi modele. Dorim să le oferim românilor prilej de gândire şi de întoarcere către valorile noastre autentice. E important ca românii să nu uite să se aşeze la masă alături de cei dragi! Acesta este mesajul nostru.” spune Manuela Zidaru Senior PR Executive Lowe PR.

Înscrierea în promoţie se poate face prin sms sau direct pe site-ul dedicat campaniei www.ghicicinevinelamasa.ro, o creaţie eLowe.

Campania a debutat pe 1 noiembrie şi se va încheia în luna ianuarie 2010.

Echipa dedicată proiectului este formată din:
Steve Clay – Executive Creative Director, Andreea Chirică – Copywriter, Otilia Mihalcea – Art Director, Alex Duma – AV Producer, Vlad Ciocan – Digital Specialist, Răzvan Dumitrescu – Planning & Strategy Director, Anca Diţu – Account Director, Sorana Chiţimia – Account Executive (Lowe & Partners), Raluca Mihailă – Events Manager, Manuela Zidaru – Senior PR Executive (Lowe PR), Marilena Florea –  Brand Manager şi Daniel Bărbulescu – Category Manager (Unilever SCE România).

Bucuresti, 22.12.2009

{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *