Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe PR si La Redoute anunta tendintele 2011

Campania de lansare a catalogului primavară-vară este primul proiect pe care La Redoute şi Lowe PR îl dezvoltă în 2011.

Lowe PR a dezvoltat primele proiecte pentru brandul internaţional La Redoute anul trecut în urma câştigării unei licitaţii. Parteneriatul a fost extins anul acesta şi va include tool-uri noi, cu focus pe servicii de PR online şi comunicarea brandului în zona de media relations.

“La Redoute este un business articulat în sfera digitală, iar pentru noi comunicarea în acest spaţiu este esenţială. Mizăm pe expertiza pe care Lowe PR o deţine în zona online, pe creativitatea şi apetenţa echipei pentru tot ceea ce este nou în acest domeniu, atuuri care ne vor ajuta să creionăm împreună o strategie de online eficientă”, spune Ioana Cofaru, Executive Manager La Redoute România.

Lowe PR va gestiona într-o primă etapă lansarea noului catalog primavară-vară La Redoute care propune patru trenduri, fiecare reflectând un tip de personalitate: Urban Minimalist, City Safari, Romantic Vintage şi Colour Splash.

„Avem bucuria să lucrăm cu clienţi care au înţeles cât este de important să comunice în zona online, ceea ce ne-a determinat să fim în permanenţă cu un pas înainte şi să dezvoltăm servicii noi specifice acestui mediu de comunicare. Ne va ajuta mult în creionarea strategiei faptul că brandul La Redoute are ca şi consumatori oameni tineri, educaţi şi care sunt foarte activi în mediul online şi dispuşi să încerce lucruri noi”, spune Monica Botez, PR Director Lowe PR.

Aflat pe primul loc în topul magazinelor virtuale de îmbrăcăminte şi decoraţiuni din Franţa, La Redoute a intrat pe piaţa locală în anul 2008 prin deschiderea unui magazin virtual. Brandul este prezent în peste 20 de ţări şi utilizează ca şi canale de vânzare: cataloagele, magazinele şi Internetul.

Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este coordonată din partea La Redoute de Ioana Cofaru- Executive Manager şi Aliona Zlotescu – Marketing Manager La Redoute România şi din partea Lowe PR de Monica Botez – PR Director; Alina Popa – Senior PR Executive, Anca Scarlat – Media Relations Specialist.

Bucuresti, 18.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.