expoplast Sibiu 2019

Lowe PR si Electrolux iti dau puterea de a controla

schimbarea climei
  
Lowe PR şi Electrolux au lansat, în colaborare cu Media Consulta şi cu susţinerea Comisiei Europene, campania „Schimbarea climei stă în puterea ta”

Electrolux România a fost desemnat ambasador al acestei campanii ca urmare a implicării în proiecte ecologice la nivel local, precum şi datorită viziunii companiei la nivel global: electrocasnice care ajută la economisirea resurselor.  Campania se va desfăşura în lunile iunie şi iulie, evenimentul de lansare propunându-şi să atragă atenţia asupra poluării produse de traficul intens. 
  
Evenimentul a debutat prin organizarea unui lanţ din biciclete, cu ajutorul organizaţiei „Bate şaua”. La ora 10:30 fix, cei peste 50 de concurenţi aliniaţi la linia de Start au pornit în cursă. Ei au fost aşteptaţi la Sosire de către reprezentanţii Media Consulta, preşedintele asociaţiei Bate Şaua-George Culda, Elena Corduneanu – meteorolog şi Carmen Georgescu, Marketing & Communication Manager Electrolux. Aceştia au vorbit despre importanţa acţiunilor individuale pentru oprirea schimbării climatice şi au oferit premii câştigătorilor. 

Pentru Electrolux, aceste activităţi reprezintă o preocupare constantă pentru viitor. „Nu trebuie să pierdem nicio clipă din vedere moştenirea pe care o lăsăm generaţiilor următoare; dacă nu o putem îmbunătăţi, măcar să conservăm ceea ce am primit. În acest caz, o planetă curată şi un mediu sănătos”, declară Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux. 
 
„Această campanie reprezintă doar unul din proiectele eco Electrolux din 2008. Ea urmeaza proiectului – O poveste urbană a petului, desfăşurat de Ziua Internaţională a Apei (22 martie) şi precede alte două mari proiecte: campania de schimbare a electrocasnicelor vechi, realizată în colaborare cu Rorec (Asociaţia română pentru reciclare) şi Antarctica – echipamente pentru singura staţie de cercetare zero emisii din lume”, declară Monica Botez, PR Manager Lowe PR. 
 
Echipa implicată în realizarea proiectului este formată din Monica Botez – PR Manager, Diana Grigorescu – Senior PR Executive, Roxana Bejan – PR Executive din partea Lowe PR şi Carmen Georgescu – Marketing & Communication Manager Electrolux. 

Bucuresti, 13.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *