Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe PR a lansat Reserved

singurul brand polonez comunicat pe ritmuri braziliene

Într-un cadru elegant şi autentic, echipa Lowe PR a lansat în România unul dintre cele mai populare branduri poloneze de haine: Reserved.

Surpriza a venit, fără doar şi poate, din conceptul campaniei de lansare care, deşi adresa un brand polonez, a purtat numele unei faimoase plaje braziliene: Copacabana.
Misterul a fost elucidat în momentul în care invitaţii au trecut pragul magazinului păşind într-o lume colorată, zgomotoasă şi foarte incitantă, în care s-a vorbit despre modă în trei limbi simultan: poloneză, română şi braziliană.

Evenimentul a adus în faţa publicului român cea mai nouă colecţie a celor de la Reserved în cadrul unei defilări de modă autentice în care paşii rigizi şi privirile îngheţate au fost înlocuite de unduiri exotice, dansuri provocatoare şi zâmbete largi.
Întreg mecanismul a fost acompaniat de muzica Analiei Selis care a susţinut un concert în exclusivitate.

“Am evitat intenţionat motivul carnavalesc deja stereotip când vine vorba de Brazilia şi Rio. Ne-am oprit la simboluri ceva mai discrete însă foarte uşor sesizabile de un ochi curios şi pasionat de culoare; am lucrat cu imaginaţia celor prezenţi. Am reprodus, de pildă, în magazin un stil de pavaj unic în lume şi pe care îl putem găsi numai în Copacabana” declară Raluca Mihăilă, Events Manager Lowe PR.

Magazinul Reserved, unul dintre cele mai spaţioase din complexul comercial a fost transformat într-un colţ experimental colorat de luminui difuze, condimentat cu parfumuri florale exotice, presărat cu nisip şi animat de acorduri braziliene.

“Am pornit de la numele colecţiei: All about Rio iar conceptul evenimentului a venit ca o continuare firească a acestuia. Dincolo de a aduce laolaltă o serie de simboluri ale faimoasului spirit brazilian, am încercat să creăm o atmosferă autentică, uşor
cubistă: am preluat elemente simbol şi le-am îmbinat într-o ordine a noastră, care reflectă foarte frumos personalitatea brandului: unitate prin diversitate”  declară Manuela Zidaru, Senior Corporate Executive Lowe PR.

Echipa implicată în realizarea proiectului este formată din Raluca Mihăilă – Events Manager, Manuela Zidaru – Senior Corporate Executive, Anca Scarlat şi Otilia Panainte – PR Executives din partea Lowe PR şi Tomasz Lukasiewicz– Broadcast Producer LPP Reserved.

Bucuresti, 22.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.