Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe PR a adoptat campania Teddy Bear Hospital,

implementata de Societatea Studentilor in Medicina din Bucuresti

Teddy Bear Hospital este singura clinică unde copiii îşi pot aduce păpuşile pentru un consult medical „de specialitate”

„Percepţia asociată mediciniştilor este în general uşor distorsionată: sunt văzuţi ca oameni cu sânge rece, care mănâncă sandwich-uri în sălile de necropsie … Ei bine, iată-i, sensibili, frumoşi, preocupaţi. Merită tot suportul!”, declară Hortensia Năstase, Managing Director Lowe PR, mulţumindu-le colegilor de la Gala Societăţii Civile pentru iniţiativa Adoptă un ONG.

Campania Teddy Bear Hospital este un proiect de Sănătate Publică, adresat copiilor între 3 şi 6 ani şi îşi propune să învingă frica acestora în ceea ce priveşte doctorul şi vizita la spital.

Programul atinge practic două obiective: acela de a produce o schimbare de percepţie în rândul copiilor şi a viitoarelor generaţii cu privire la medici şi spitale şi în al doilea rând, acela de a le oferi viitorilor doctori posibilitatea de a interacţiona cu micii pacienţi şi de a-i inţelege mai bine.

„Teddy Bear Hospital este una dintre cele mai europene campanii din România, în momentul de faţă, un program care ne flatează şi ne demonstrează că am atins un prag esenţial, acela în care ne preocupă şi altfel de probleme în afara situaţiilor extreme, dramatice”, adaugă Manuela Zidaru, Senior Corporate Officer Lowe PR.

Mecanismul de activare a campaniei are la bază ideea unei experienţe empatice; copiii sunt puşi faţă în faţă cu viitorii medici, care îi abordează de această dată pe micuţi nu în calitate de pacienţi, ci din postura de „părinţi” ai jucăriilor lor. Astfel, micuţii devin „părinţii” jucăriilor preferate, în timp ce studenţii la medicină joacă rolul doctorilor Teddy ce le examinează şi le recomandă tratamentele adecvate.

Spitalul Teddy Bear poate fi amenajat în diverse locaţii din 8 oraşe mari (în corturi amplasate în centrele oraşelor, în sălile de sport ale şcolilor, în holurile grădiniţelor). Media de pacienţi consultaţi în două zile într-un Spital Teddy Bear este de 400 de păpuşi.

“Când eşti student la medicină, cea mai frumoasă arie de practică este, fără doar şi poate, pediatria. Cu toţii ieşim de la aceste stagii transpuşi. Ar trebui să asistaţi la un asemenea curs ca să înţelegeţi câtă candoare şi câtă emoţie se investeşte în relaţia medic – pacient copil. Proiectul Teddy Bear Hospital este mai mult decât o simplă campanie, este un refugiu pentru noi toţi. Suntem entuziasmaţi că am fost adoptaţi de Lowe PR şi aşteptăm cu mare interes opiniile şi propunerile specialiştilor cu privire la perspectivele campaniei”, declară Andrei Dumitrescu, membru SSMB şi coordonator al proiectului, alături de Alma Stancu.

Într-o primă etapă, Lowe PR va investi în capitalul de imagine al campaniei în vederea poziţionării brandului “Teddy Bear Hospital” în mintea publicului român.

Ulterior, acţiunile de PR vor fi direcţionate atât către implementarea efectivă a programului (suport de BTL) cât şi către stimularea interesului şi dorinţei de adeziune a publicului ţintă.

Nu în ultimul rând, se va încerca mobilizarea unui număr cât mai mare de actori comerciali, clienţi ai agenţiei sau nu, în vederea susţinerii programului.

Bucuresti, 10.03.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.