Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe & Partners isi extinde divizia de BTL Lowe Vibe si il aduce pe Mircea Sebe ca BTL Director

Lowe&Partners îl numeşte pe Mircea Sebe în poziţia de BTL Director, acesta fiind un prim pas în direcţia consolidării şi extinderii diviziei de BTL sub denumirea Lowe Vibe. Decizia agenţiei vine firesc, ca răspuns la nevoile din piaţă. Contextul economic al ultimilor 3 ani a adus cu sine şi o nouă atitudine a consumatorului faţă de interacţiunea cu brandurile, iar BTL-ul a devenit o opţiune tot mai prezentă în mixul de marketing al clienţilor.

„Dacă în urmă cu trei ani advertiserii alegeau campanii costisitoare de comunicare în masă pentru a ajunge la consumator, acum advertiserii au înţeles că trebuie să facă o tranziţie spre metode de promovare mai eficiente, foarte targetate. Necesitatea extinderii resurselor de BTL vine în primul rând dinspre clienţii din portofoliul nostru, însă nu numai. Numirea lui Mircea şi decizia de a extinde divizia Lowe Vibe ne va ajuta şi să răspundem mai bine cererilor de new business”, spune Oana Cociaşu, Managing Director Lowe&Partners.

Mircea aduce în agenţie o experienţă de peste 12 ani în comunicare şi o expertiză solidă în activări 360 / trade, shopper, marketing experienţial şi promoţional. A lucrat pentru conturi precum Unilever, Heineken, Coca-Cola, Beiersdorf, BAT, ING, PPD (Diageo). El va avea un rol cheie în dezvoltarea resurselor de BTL ale agenţiei. Un prim pas va fi consolidarea echipei, atât în zona de execuţie, dar şi în zona de strategie şi prin integrarea la nivel strategic a activităţilor de BTL în mixul global de discipline ale grupului.

“BTL-ul nu mai poate fi clar delimitat de alte discipline. BTL înseamnă mai mult decât clasicele evenimente sau promoţii… înseamnă să ajuţi procesul de vânzări al companiilor să se întâmple mai eficient. Înseamnă integrare perfectă cu paid, earned şi owned media, iar faptul că suntem parte a unui grup de companii cu expertiză în toate disciplinele de comunicare ne va ajuta să susţinem această nouă abordare şi să oferim servicii 360 de grade, ce presupun grijă pentru un brand dincolo de durata unui eveniment sau a unei promoţii”, spune Mircea Sebe, BTL Director Lowe&Partners.

Bucuresti, 13.01.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.