Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food, printr-o campanie

pe pofta copiilor, pentru Pate Bucegi Junior

În luna copiilor, Scandia Food și Lowe lansează o nouă campanie de imagine, de data aceasta pentru Pate Bucegi Junior, gândit special pentru cei mici. Astfel, singurul produs din categoria sa care nu conține E-uri, are un conținut scăzut de grăsimi (3.7%) și sare (0.8%), va fi vedeta unui spot TV de 15 secunde.

Spotul va fi difuzat timp de o lună, în perioada 17 iunie – 17 iulie, pe canale TV dedicate copiilor.

„Pate Bucegi Junior este un brand foarte iubit, în special de mamele care vor să asigure o alimentație echilibrată copiilor lor. De altfel, acesta este primul pate dedicat exclusiv celor mici, un produs care dorește să le hrănească și curiozitatea, prin ambalajul special ce conține puzzle-uri creative dezvoltate în colaborare cu Disney. Astfel, în campania TV dedicată Pate Bucegi Junior, Lowe au scos în evidență exact această combinație deosebită de calități care face din produs o gustare pe pofta copiilor,” a declarat Alexandra Bucur, Marketing Director, Scandia Food.

Două din cele mai importante preocupări zilnice ale mamelor sunt legate de modalitatea prin care le pot oferi celor mici o gustare delicioasă și cum pot alunga plictiseala în timpul meselor. Răspunsul acestor probleme este oferit de campania de imagine realizată de echipa Lowe pentru Pate Bucegi Junior, aceasta fiind și primul an în care brand-ul are parte de promovare prin intermediul unui spot TV.

Spotul de promovare pentru Bucegi Junior poate fi urmărit aici:

„Știm cu toții că atunci când ai copii vrei să le oferi tot ce e mai bun, dar nivelul de plictiseală de la masă e direct proporțional cu șansa ca micuțul să lase gustarea în farfurie. Pate Bucegi Junior alungă și foamea și plictiseala – totul fără E-uri și conservanți, iar acesta este punctul central al campaniei TV, prin care transmitem mamelor că produsul este o gutare portivita pentru copii, ”a declarat Vasile Alboiu, Chief Creative Officer.

În cadrul acestui proiect, Scandia Food este reprezentată de Alexandra Bucur, (Marketing Director) și Ana Burloiu (Brand Manager), iar echipa Lowe care a dezvoltat spotul TV este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Manager) și Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).

Bucuresti, 23.06.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.