Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lowe a organizat pentru Toneli Holding „Loteria din cuibar”

Colaborarea dintre Lowe și Toneli Holding a început cu Loteria din cuibar, o promoție desfășurată în toate magazinele Billa din țară în perioada 10 octombrie –15 noiembrie 2015.

Simpla înscriere pe site-ul www.loteriadincuibar.ro a unui bon fiscal ca dovadă a achiziționării oricărui produs din gama Familia Toneli sau Ovital a fost recompensată zilnic cu vouchere de cumpărături în magazinele Billa în valoare de 200 RON.

„Prin promoția Loteria din Cuibar, concept creativ care ne-a cucerit de la bun început, am făcut primul pas alături de agenția noastră de creație, Lowe. Am deschis astfel oficial drumul comunicării cu consumatorii Familia Toneli și Ovital și suntem nerăbdători să implementăm cât de curând și celelalte propuneri creative pe care le avem în… cuibar ”, spune Andreea Constantinescu, Marketing Manager, Toneli Holding.

Pornind de la realitatea, despre care nu toți suntem conștienți, că ouăle Familia Toneli și Ovital ajung din cuibar în rafturile magazinelor în maximum 24 de ore, prima campanie propusă de Lowe pentru cele două branduri i-a invitat pe consumatori să câștige premii… direct din cuibar. În general, oamenii se raportează în mod involuntar la ouăle de țară, cele pe care le știu din curtea părinților sau bunicilor.

“Cred că dincolo de întrebarea, absolut legitimă «Cine a fost primul? Oul sau găina»”, o altă întrebare ce nu ne-a lăsat să ne odihnim a fost «Ce fac găinile în cuibar când noi dormim?». Răspunsul a venit după momente bune de cugetare și discuții aprinse: Joacă loto! Pe bune. Chiar asta fac. Mai întâi inscripționează ouăle cu numere, după care le bagă într-o colivie, le învârt și extrag variantele câștigătoare. Și dacă ele se distrează cu ouă adevărate… de ce să n-o facem și noi?” declară Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, grupul Lowe.

Echipa Lowe pentru această campanie a fost formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Dan Costea (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Vlad Emandi (Flash Designer), Alina Bălan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director) și Andra Panaitescu (Account Manager).

Strategia de media este semnată de echipa BPN, formată din Bogdan Mincu (Media Integrator Manager) și Diana Oancea (Digital Media Manager).

Dezvoltarea și implementarea tehnică a site-ului sunt semnate de echipa Magnetic Studios, formată din Laurențiu Neagu (Project Manager), Andreea Clincea (Designer), Vlad Pana (Team leader) și Vlad Sava (Front End Developer).

Bucuresti, 26.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.