Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Locul al cincilea si al saselea pentru BMW Team RLL la Lime Rock Park

BMW

BMW Team RLL a luptat la maximum într-o zi a ghinioanelor pentru a încheia pe locurile al cincilea şi al şaselea în clasamentul categoriei GT al celei de-a patra etape din American Le Mans Series (ALMS), la Lime Rock Park (SUA). A fost pentru prima dată când o maşină BMW Team RLL nu a urcat pe podium în cursa de casă a echipei, dar un efort susţinut a menţinut gruparea pe poziţia a doua în ierarhia constructorilor şi o păstrează în disputa pentru cucerirea unui al treilea titlu consecutiv în clasa GT. Victoria a fost reuşită de doi piloţi Porsche, Jörg Bergmeister (Germania) şi Patrick Long (SUA).

Cele două BMW M3 GT s-au aliniat la startul cursei de la Lime Rock Park cu o bandă neagră ataşată pe aripa dreapta faţă a fiecărei maşini. Acest gest a fost în memoria unui inginer BMW Motorsport care a decedat pe neaşteptate vineri seară, la München (Germania). Gândurile colegilor de la BMW Motorsport sunt alături de familie în aceste momente dificile.

Joey Hand (SUA) şi Dirk Müller (Germania) au terminat pe locul al cincilea cu #56 BMW M3 GT şi acum sunt pe poziţia a treia în ierarhia piloţilor. Hand a fost al doilea pe grila de start şi a intrat la standuri în timpul primei neutralizări a cursei (turul 21) de pe circuitul Lime Rock Park (lung de 2,414 km / 8 viraje), moment când s-au schimbat pneurile de pe partea stângă şi s-a realimentat cu combustibil. A revenit în cursă pe locul al şaselea şi a continuat până în turul 62, când i-a predat ştafeta lui Dirk Müller, după ce o pană stânga faţă l-a readus la standuri. Müller a fost nevoit să efectueze un pit stop neprogramat în turul 70 pentru schimbarea capotei ca urmare a desprinderii din punctele de prindere, ceea ce-i afecta vizibilitatea. Ajuns la un tur de lider, el a rămas în cockpit pentru restul cursei, astfel că a parcurs în total 159 de tururi şi a încheiat al cincilea.

Bill Auberlen (SUA) a calificat #55 BMW M3 GT în pole position la categoria GT, dar, din păcate, pilotul BMW aflat la startul 100 în ALMS a plecat de la standuri după ce a fost şicanat de o problemă a pompei de benzină în turul de formare – astfel a pierdut cea mai bună poziţie de start din acest sezon. Americanul nu a stat mult pe gânduri pentru a-şi intra în ritm, astfel că turul nouă a adus un nou record pe turul de circuit – 51,091 secunde. Bill a rămas pe pistă şi pe perioada primei neutralizări, câştigând astfel locuri în pluton. Intrat la standuri sub steag verde, în turul 61, el a predat cockpitul lui Jörg Müller (Germania). Veteranul pilot BMW Motorsport a fost obligat să revină la standuri după 14 tururi din cauza unei pene pe partea stânga spate, ceea ce l-a aruncat la un tur de lideri. Müller a rămas la volan până la final şi a încheiat pe locul al şaselea. Auberlen şi J. Müller se află pe poziţia a şasea în ierarhia piloţilor.

Bobby Rahal (Team Principal):

"Astăzi a fost o zi dificilă. Am avut o pană la maşina #56, respectiv o scurgere de combustibil şi o pană la #55. A fost o zi lungă şi grea, dar am reuşit să acumulăm puncte. De aici încolo va trebui să ne clasăm înaintea maşinilor Corvette, iar acest lucru este o misiune dificilă."

München / Bucuresti, 09.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.