Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Livrarea modelului BMW Seria 3 Sedan cu numarul 10 milioane la BMW Welt din Munchen

Modelul aniversar revine şcolii de condus din Eichstätt

Modelul BMW Seria 3 Sedan cu numărul 10 milioane va ajunge în portofoliul şcolii de condus din Eichstätt. În septembrie, BMW 320d în nuanţă Imperial Blue a ieşit de pe linia de asamblare a uzinei BMW Group din München, marcând un punct de reper în povestea de succes a BMW Seria 3. Noul proprietar a fost încântat să intre în posesia noului automobil la BMW Welt.

Automobilul aniversare merge la Eichstätt

Din 2007, preluarea maşinilor la BMW Welt a devenit experienţa perfectă pentru clienţi la finalul procesului de achiziţie a unui automobil nou. Astfel, a fost cât se poate de potrivit ca modelul BMW Seria 3 Sedan cu numărul 10 milioane să fie livrat noului proprietar, Xaver Bittl din Eichstätt, pe scena Premier din BMW Welt. Chiar şi aşa, surpriza a fost completată de prezenţa la eveniment a tuturor angajaţilor uzinei care au lucrat la automobil – ei i-au felicitat pe client şi familia acestuia, afişând numere supradimensionat pentru a-l înştiinţa pe noul proprietar că modelul său BMW 320d este cel cu numărul 10 milioane din această versiune. Pentru Xaver Bittl, care deţine o şcoală de condus în Eichstätt şi este client BMW de mulţi ani, evenimentul de la BMW Welt a fost o experienţă de neuitat.

Însoţiţi de o echipă de filmare, Hermann Bohrer, directorul uzinei BMW Group din München, şi Helmut Käs, directorul BMW Welt München, l-au felicitat pe norocosul client. "Procedura de înmânare este o experienţă unică pentru clienţii noştri. Acest lucru a fost evident şi astăzi. Înmânarea cheilor modelului BMW Seria 3 Sedan cu numărul 10 milioane este o ocazie specială pentru companie. Suntem încântaţi că am avut posibilitatea de a oferi decorul ideal pentru un eveniment exclusivist", a declarat Helmut Käs.

BMW Seria 3 – un succes uriaş

Cu aproximativ 14 milioane de automobile vândute în peste 130 de ţări, BMW Seria 3 este cea mai de succes gamă din istoria BMW Group. Povestea de succes a început în 1975 când BMW Seria 3 a avut premiera la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA) ca început al unei linii de automobile sportive în clasa medie. De atunci, acest bestseller internaţional s-a dovedit a fi modelul ce a impus ritmul în industria auto în ceea ce priveşte sportivitatea, eficienţa, confortul, conectivitatea şi designul. München are o importanţă specială în acest caz, nu numai în ceea ce priveşte producţia (fiecare dintre cele şase generaţii au fost produse la uzina BMW Group din München), ci şi cu privire la înmânarea automobilelor.

Predarea la BMW Welt

Procedura de intrare în posesia automobilului este una din funcţiile principale ale BMW Welt. Arhitectura BMW Welt a fost concepută astfel încât contactul iniţial cu noul automobil să fie o experienţă de neuitat. Punctul culminant al procesului de înmânare este momentul când clienţii îşi condus noua achiziţiei de pe platforma Premier pe străzile din München. Programul adaptat individual, care include atenţie specială din partea unui membru al staffului, şi înmânarea noului automobil desfăşurată după un scenariu perfect atrag, cu regularitate, clienţi de pretutindeni, care vin la München pentru a-şi îndeplini visurile personale. Zilnic, între 80 şi 120 de proceduri – uneori chiar şi 160 – au loc pe scena Premiere de deasupra zonei expoziţionale. De la deschiderea BMW Welt în 2007, aproximativ 150.000 de clienţi şi-au primit noile automobile BMW pe scena Premiere.

BMW Welt – Inima mărcilor ia pulsul oraşului.

Cu peste trei milioane de vizitatori în 2014, BMW Welt din München este cea mai populară atracţie a Bavariei şi a devenit un adevărat magnet pentru vizitatori de la inaugurarea sa în 2007. Cu arhitectura sa de avangardă, BMW Welt este punctul central al tuturor mărcilor din BMW Group – BMW, subbrandurile BMW M şi BMW i, MINI, Rolls-Royce Motor Cars şi BMW Motorrad -, care sunt prezentate într-o manieră impresionantă în propriile universuri de experienţă. Dar BMW Welt nu înseamnă doar expoziţiile şi preluările noilor automobile, care sunt puncte de atracţie pentru pasionaţii de maşini de pretutindeni. Vizitatorii se pot bucura de-a lungul întregului an de programe variate din cultură, artă şi entertainment, precum şi de delicii culinare la numeroase restaurante. Indiferent că sunt concerte de jazz, clubbing, premiere de film, evenimente de gală sau discuţii de grup – BMW Welt este platforma perfectă pentru evenimente inovatoare. În BMW Welt Junior Campus, copiii şi tinerii se pot bucura de tururi cu ghizi şi ateliere pe tema mobilităţii şi a dezvoltării durabile.

München / Bucuresti, 24.09.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.