Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lindab Romania continua campania de imagine “De 15 ani campioni ai acoperisurilor”

* 15 depozite regionale şi peste 250 de centre de vânzare în toată ţara, 4000 de specialişti şi nu mai puţin de 15 tipuri de ţiglă metalică Lindab

Lindab România – Divizia Profile a hotărât continuarea campaniei iniţiate în preajma Campionatului Mondial de Fotbal sub sloganul „De 15 ani campioni ai acoperişurilor”. Până la sfârşitul lunii august vor rula în reteaua KISS FM şi pe posturi de radio locale 3 noi execuţii. Mesajul va fi difuzat în 32 de oraşe din toată ţara, cu sprijinul reţelei de parteneri. Valoarea de rate card a campaniei este de circa 27.000 de euro, iar agenţia care s-a ocupat de media buying este Brand Factory.

Campania are drept scop comunicarea poziţiei Lindab drept liderul pieţei de ţiglă metalică din România, loc adjudecat timp de 15 ani. Argumentele selectate pentru a întări mesajul cheie sunt: 15 depozite regionale şi peste 250 de centre de vânzare în toată ţara, 4000 de specialişti şi nu mai putin de 15 tipuri de ţiglă metalică Lindab, care acoperă o gamă variată de preţuri.

„Faptul că de 15 ani ne-am păstrat poziţia de lider pe piaţa românească a acoperişurilor din ţigle metalice pune în evidenţă spiritul Lindab: curaj, ambiţie, realism şi standarde ridicate. Prin această campanie de imagine vrem să ne asigurăm clienţii şi partenerii că, în ciuda schimbărilor care domină zona economică, rămânem consecvenţi şi le promitem aceeaşi calitate. Statutul de „15 ani campioni ai acoperişurilor” este rezultatul unei strategii pe termen lung, cu obiective clare şi ambiţioase, care are şi va avea mereu în centru clientul Lindab”, a declarat Ioan Farcaş, Director de Marketing Lindab România, Divizia Profile. „Folosim fotbalul drept „cârlig” de comunicare pentru că este sportul preferat al clienţilor, partenerilor şi angajaţilor Lindab şi pentru că promovează valori precum competitivitatea, atitudinea de fair play sau spiritul de echipă, comune convingerilor Lindab”, a completat Farcaş.

www.lindab.ro

Bucuresti, 26.07.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.