free download 78 travel guides written by experts

Lila, vacuta mov de la Milka, readuce tandretea si poezia de sarbatori

Milka, marca numărul 1 în România pe piaţa de ciocolată, lansează pentru sărbătorile de iarnă din acest an campania „Lila te inspiră la tandrețe”, care își propune să ne reamintească de spiritul adevărat al Crăciunului și să ne inspire la gesturi tandre alături de cei dragi.

Consumatorii sunt invitați să intre pe website-ul www.ganduritandre.ro, unde își pot exprima gândurile prin intermediul unor poezii tandre şi inedite, scrise în colaborare cu poetul Iv cel Naiv. Poeziile pot fi imprimate pe diferite decoraţiuni de Crăciun, pe care iubitorii de ciocolată le pot trimite, dar şi descărca, de pe website. Astfel, atât cei care primesc, dar şi cei care trimit decoraţiunile, le pot folosi pentru a-şi împodobi bradul şi casa de Crăciun.

„Prin această campanie, văcuţa mov Lila îi inspiră pe consumatori să transmită gânduri tandre în versuri, pentru a adăuga Crăciunului un strop de magie. Campania ne reamintește că spiritul adevărat al Crăciunului înseamnă cât mai multe clipe de bucurie alături de familie și prieteni. Ce poate fi mai frumos decât să ai bradul împodobit de dovezi de tandreţe din partea celor dragi? Lila ne îndeamnă să scoatem la lumină acea parte dulce din noi şi să aducem mai multă tandreţe în viaţa noastră şi a celor apropiaţi₺, a declarat Alexandra Busuioc, Jr. Brand Manager Milka SCE, Mondelez România.

Campania este susținută de activări creative în mediul online, pe platforma www.ganduritandre.ro, pe panouri stradale, în reviste și în magazine, de unde consumatorii pot achiziţiona produse Milka special destinate perioadei de sărbători. Produsele de Crăciun includ pachete promoţionale, un mix atractiv de produse Milka alături de o cană cadou, care pot fi oferite celor apropiaţi. Portofoliul de produse din sezonul de iarnă cuprinde și în acest an surprize şi oferte speciale: îndrăgitele figurine Moş Crăciun, bomboanele asortate de pom Milka într-o cutie cu 4 sortimente, bomboanele Milka cu Oreo, tabletele de ciocolată Milka Sweet Winter.

În acest sezon, în luna noiembrie şi prima săptămână din luna decembrie, ciocolata Milka a avut o creştere de vânzări în volum de peste 25% faţă de anul anterior. Astăzi, Milka este una din mărcile simbol – de „miliarde de dolari”- ale Mondelēz International. De la prima tabletă cu „lapte din Alpi” de 100g, care continuă să fie cel mai bine vândut produs al Mondelēz, Milka a evoluat semnificativ, pentru a satisface dorinţele iubitorilor de ciocolată cu arome atractive, în diferite segmente. Inovația la nivel de produs, în comunicare și excelență în execuție, la nivel de magazin, au jucat un rol important în succesul ciocolatei Milka, în România.

O lume mai plină de tandreţe cu Lila

Preţuim ciocolata pentru gustul său deosebit şi pentru că ne „împinge” la tandreţe.

Philippe Suchard, un pasionat ciocolatier elveţian, care și-a propus să facă ciocolata accesibilă tuturor, şi-a deschis prima ciocolaterie în 1825. În 1901 s-a născut legendara marcă Milka – o tabletă de 100 g învelită în hârtie mov, cu un peisaj alpin şi o văcuţă. Numele a fost creat prin alăturarea a două cuvinte esenţiale pentru produs: milch (lapte) şi kakao (cacao). De atunci, tot mai mulţi oameni s-au îndrăgostit pur şi simplu de „cea mai fină ciocolată cu lapte din Alpi”.

Văcuţa mov a fost creată în 1972 şi de atunci a devenit unul dintre simbolurile de marcă cele mai iubite şi mai celebre din lume. Lila – cum este numită adesea – este atât de populară încât în unele ţări copiii colorează văcuţele în culoarea mov.

Culoarea mov este elementul vizual cel mai puternic al ciocolatei Milka, fiind înregistrată ca marcă cromatică. Mov înseamnă Milka, iar Milka înseamnă mov. Este o nuanţă exclusivă, special concepută, o culoare deloc obişnuită. Movul Milka trebuie să acopere cel puţin 60% din suprafaţa ambalajului produselor Milka.

Gustul fin este atuul cel mai de preţ al ciocolatei Milka şi principalul element de diferenţiere a mărcii. Această experienţă îţi trezeşte natura tandră, deoarece „fericirea se instalează atunci când ciocolata începe să se topească în gură”.

Alpii au fost întotdeauna un element crucial al identităţii mărcii Milka, iar laptele din Alpi este dovada calităţii şi motivul pentru care Milka are gustul cel mai fin. Alpii nu sunt doar locul de provenienţă a laptelui, ci mult mai mult decât atât: lumea magică a Alpilor reprezintă valorile, emoţiile şi senzaţiile asociate cu marca Milka.

Bucuresti, 10.12.2015

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *