Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LifeBox: După Sărbători, comenzile de meniuri pentru slăbit au crescut cu 70%

Radu Bălăceanu, Florin Scarlat, Lukasz Kuzniar, cofondatori LifeBox

Potrivit LifeBox, liderul pieței de healthy food delivery din România, comenzile de meniuri hipocalorice au crescut cu 70% în prima jumătate a lunii ianuarie, după Sărbătorile de iarnă, comparativ cu același interval al anului trecut.

Din datele acumulate de la clienții companiei, cei mai mulți aleg să comande meniuri cu conținut scăzut de calorii la începutul anului din dorința de a adopta un stil de viață mai organizat și mai sănătos, urmați de cei care doresc să fie în formă și să piardă kilogramele extra acumulate pe perioada Sărbătorilor. Respondenții au mai menționat nevoia de a se simți mai bine și de a avea mai multă energie, dar și dorința de a avea mai mult timp pentru ei, familie și prieteni, activitatea profesională sau hobby-uri.

Anul trecut, investițiile LifeBox s-au concentrat în principal pe dezvoltarea business-ului și o strategie sustenabilă a companiei pentru viitor. Pentru 2021, compania are în plan să continue investițiile în zona operațională, cum ar fi organizarea unui nou spațiu de producție mai extins și tehnologizarea bucătăriei pentru a facilita activitatea de zi cu zi a echipei. Totodată, LifeBox va lansa un nou site, cu design și funcționalități noi care le vor oferi clienților o experiență de cumpărare intuitivă, flexibilă și eficientă.

Radu Bălăceanu, Florin Scarlat, Lukasz Kuzniar, cofondatori LifeBox
Radu Bălăceanu, Florin Scarlat, Lukasz Kuzniar, cofondatori LifeBox

„Anul 2020 a fost unul plin de provocări în contextul pandemiei, dar am ales să reacționăm rapid și să investim în îmbunătățirea serviciilor noastre. Ne-am continuat misiunea de a-i ajuta pe clienți să înțeleagă conceptul și rolul unei alimentații sănătoase, mai ales într-o perioadă în care imunitatea organismului poate scădea din cauza schimbărilor sau a stresului. Astfel, în debutul anului 2021 am simțit mai puternic ca niciodată dorința clienților noștri de a avea un nou început și a își schimba în bine obiceiurile alimentare”, au declarat co-fondatorii LifeBox.

Conform LifeBox, cea mai aglomerată perioadă a anului 2020 în ceea ce privește numărul de comenzi a fost tot luna ianuarie, confirmată deja ca fiind cel mai bun interval al anului în acest sens.

De asemenea, ponderea clienților care au ales să plătească meniurile online cu cardul a crescut cu 21% față de anul 2019, majorare stimulată și de eliminarea opțiunii de plată în numerar pe toată durata Stării de Urgență din prima jumătate a anului, ca o măsură în plus de prevenție împotriva răspândirii coronavirusului.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.