Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lidl și MullenLowe oferă o experiență regală la Electric Castle

kv-lidl_electric-castle

Agenția a fost selectată pentru a comunica parteneriatul dintre retailer și festival

Patru zile și patru nopți, departe de tot, cu cei mai dragi prieteni lângă tine, muzică de cea mai bună calitate (LIVE), mâncăruri de toate felurile, oameni noi, nicio grijă… sună ca o experiență regală, nu?

Așa au considerat și cei de la MullenLowe care, împreună cu Lidl, au pregătit un tratament fastuos pentru participanții din anul acesta de la Electric Castle, răsfățându-i cu tot ce au nevoie pentru a se bucura din plin de experiența de la festival în cadrul LIDL’S ELECTRIC KINGDOM. Astfel, MullenLowe este agenția selectată de Lidl să comunice parteneriatul cu cea de-a V-a ediție a Electric Castle.


„Am descoperit că avem foarte multe în comun cu Electric Castle – suntem surprinzători, creativi, dornici să descoperim. Și, cel mai important, punem accent pe oameni. Așa s-a născut ideea acestui parteneriat, iar propunerea creativă dezvoltată de MullenLowe s-a aliniat cu filosofiile celor două branduri, astfel că avem încredere că îi vom oferi publicului de la festival o experiență electrică și… regală”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

Campania se desfășoară în două etape – comunicarea pre-festival, cu concursuri pentru consumatori, și cea din timpul festivalului, concentrată pe beneficiile oferite de retailer participanților la eveniment.

În etapa pre-festival, consumatorii au fost deja invitați să urmărească pagina de Facebook Lidl România pentru a rezolva un puzzle cu ajutorul indiciilor postate zilnic. Câștigătorii vor primi una dintre cele 25 de invitații duble care oferă acces general în toate cele patru zile de festival. Concomitent, se derulează și campania de comunicare internă prin care angajații Lidl România pot propune colegii care merită să fie surprinși cu o experiență regală la Electric Castle.

În timpul festivalului, Lidl îi va aștepta pe consumatori în patru zone special amenajate, în care aceștia vor fi răsfățați cu tot ce au nevoie: Royal Market, Royal Food Court, Royal Grill și Royal Garden.

„Si eu, și Alina – Art-ul meu – suntem personal foarte atașate de ceea ce este Electric Castle. Mergem de la început și avem o imagine foarte clară a ceea ce înseamnă experiența de la festival. Perspectiva noastră s-a mulat complet cu cea a colegilor de la Lidl. Suntem altfel, dar până la urmă suntem fix la fel. Cine nu vrea să fie king of the castle măcar 4 zile pe an?”, adaugă Simina Zidaru, Copywriter MullenLowe.

Campania este dezvoltată de MullenLowe cu suportul agențiilor Golin (PR) și Initiative (media) și se desfășoară până pe 16 iulie în online, social media, TV și radio.

Echipa MullenLowe implicată în campanie îi include pe Simina Zidaru (Copywriter), Alina Nechita (Art Director), Radu Nantu (Copywriter), Silviu Antohe (Art Director), Ilinca Nanoveanu (AV Manager), Nicoleta Grigoriu (DTP Manager), Bianca Iancu (Senior Account Executive), Adriana Tudoran (Account Director), Gabriela Alexandrescu (Deputy Client Service Director), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Alina Bălan (Client Service Director) și Eugen Suman (Executive Creative Director).

Echipa Golin este formată din Roxana Dibă (Director, Consumer Division), Casiana Ionașcu (Senior Media Associate), Bianca Cenușescu (Junior Media Associate), iar agenția Initiative este reprezentată de Ana Deacu (Junior Media Planner) și Dan Togea (Senior Media Planner).

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.