Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lidl Romania si Wave Xperience introduc pe piata locala conceptul de “bucatarie mobila”,

dedicat gatitului usor si sanatos

Campania Lidl ”Pofteşte şi Găteşte” va vizita 18 oraşe din România în 4 luni

Lidl, cel mai extins lanţ de retail din România, introduce în premieră pe piaţa locală conceptul de ”bucătărie mobilă”. Astfel, Lidl Romania şi Wave Xperience – diviza de Events Management a agenţiei de Consumer Engagement Wave Division – au construit prima bucătărie mobilă din România: o bucătărie amplasată pe o platformă sofisticată de tir, cu o lungime de 13,5 metri şi o lăţime de 2,5 metri, care cuprinde două bucătării complet utilate şi încă o bucătărie de rezervă. Conceptul vizează încurajarea gătitului sănătos într-o manieră relaxată, conştientă şi confortabilă din punct de vedere financiar.

Bucătăria mobilă "Pofteşte şi Găteşte" este o continuare a campaniei de comunicare recent lansate de către Lidl România prin care se promovează gătitul uşor şi sănătos la preţuri avantajoase. Principiile după care se ghidează noua campanie sunt distracţia şi relaxarea în bucătărie.

Pofta de distracţie în bucătărie, susţinută de vedetele campaniei, a fost adusă mai aproape de client, printr-o degustare de produse marca proprie Lidl, chiar prin intermediul acestui dispozitiv mobil. Prepararea şi degustarea produselor prin intermediul bucătăriei mobile "Pofteşte şi Găteşte" va dura 4 luni, va străbate 18 oraşe de-a lungul României şi are ca scop oferirea unor alternative la îndemână pentru un gătit uşor şi sănătos.

Printre vedetele care vor participa alături de Lidl în cadrul caravanei "Pofteşte şi Gateste" se numără: Antonio Passarelli, Petrişor Tănase şi Petru Buiuca, ce îi vor învăţa pe locuitorii diferitelor oraşe vizitate să gătească în spiritul alimentaţiei sănătoase. Construcţia bucătăriei mobile a durat două luni de zile şi a implicat o echipă de proiect formată din cinci oameni.

“Tendinţa în retail marketing este de a ajunge la consumator prin metode din ce în ce mai sofisticate, în zonele care îi sunt cu adevărat confortabile. Retailerii care vor înţelege să surprindă de fiecare dată consumatorul prin soluţii inovative de a interacţiona cu brandul sunt cei ale căror rezultate se vor vedea pe termen lung, în cifre. Acesta este un concept – premieră în România şi ne bucurăm că noi am fost cei care am avut ocazia să îl implementăm, pentru lanţul de magazine Lidl”, spune Costin Buta, Events Marketing Director, Wave Xperience.

Despre Lidl Romania

Lidl va continua investiţiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncã la nivel național. Lidl are în prezent 160 de magazine și peste 3.000 de angajați în reţeaua de magazine, în centrele regionale de distribuţie şi în sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de țãri europene şi având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Despre Wave Xperience

Wave Xperience, divizia de Events Management a agenţiei Wave Division, a fost lansată în ianuarie 2012 având deja peste 40 de proiecte realizate pentru clienţi precum: Procter&Gamble, Lidl sau Axa Asigurări.

Wave Division este cea mai mare agenţie de consumer engagement din România, cu o activitate de peste 13 ani şi o reţea dezvoltată în 72 de oraşe. Prin intermediul celor 6 arii de expertiză (servicii integrate de in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing şi youth marketing), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interacţiuni cu consumatorii, demonstrându-şi expertiza pentru un portofoliu semnificativ de clienţi, printre care se numără: Coca Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter&Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak, Lidl, Covalact, Danone.

Bucuresti, 04.07.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.