Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Lidl România ne spune „Pe mâine”, într-o campanie de imagine semnată MullenLowe

MullenLowe a fost desemnată câștigătoarea pitch-ului organizat de Lidl România pentru dezvoltarea și implementarea campaniei de imagine ancorată în responsabilitatea față de mediu, angajați și comunitate.

„Lucrurile făcute pe jumătate nu ne-au caracterizat niciodată, lucru care se observă din implicarea pe care compania noastră o are în comunitățile în care activează, atât pe plan local, cât și internațional. Dezvoltarea Lidl se bazează pe o viziune strategică pe termen lung, în care responsabilitatea față de mediu, angajați și comunitate reprezintă o prioritate. MullenLowe a dezvoltat un concept creativ care comunică extrem de puternic și relevant viziunea noastră și pune viitorul într-o nouă perspectivă, printr-o sintagmă simplă, dar plină de înțeles: Pe mâine!”, afirmă Maria Pârvuleasa, PR & CSR Manager, Lidl România.


„Direcția creativă pe care este dezvoltată noua campanie este o invitație pentru construirea cu grijă a zilei de mâine, o formulare deschisă care încurajează dialogul și implicarea. Aceasta include, de asemenea, promisiunea Lidl de a contribui într-un mod activ și responsabil la clădirea unui viitor mai bun, angajament pe care platforma îl va comunica atât publicurilor externe, cât și angajaților”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe. 

Campania semnată de MullenLowe se înscrie în umbrela globală de CSR a Lidl – Pentru un viitor mai bun, care arată preocuparea companiei pentru sustenabilitate și eficiență și include un plan de dezvoltare green pe termen lung. Magazinele retailerului utilizează  aparatură cu cea mai performantă şi economică tehnologie de încălzire-răcire, compania recuperează aproape 100% din ambalajele de transport, iar clădirea de birouri și sediul logistic de la Lugoj vor fi certificate BREEAM.

Din echipa MullenLowe fac parte Manuela Gogu (Creative Integration Director), Simina Zidaru (Copywriter), Valentin Lică (Senior Copywriter), Robert Șopârlache (Senior Art Director), Alina Bălan (Client Service Director), Andra Panaitescu (Account Manager), Andreea Lipară (Research Executive).

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.