metalshow

Lidl România lansează „Bucătar din Plăcere”, o campanie manifest care celebrează bucuria de a găti

De la rețete tradiționale până la preparate pline de creativitate, românii sunt din ce în ce mai interesați de gastronomie, documentându-se de pe bloguri sau site-uri de specialitate, participând la cursuri de perfecționare sau chiar la competiții culinare televizate. Astfel, există români pentru care gătitul nu este doar o necesitate, ci o pasiune, o modalitate de a se relaxa și de a se exprima. Ei sunt Bucătarii din Plăcere, cei care au inspirat Lidl România să lanseze cea mai nouă competiție culinară.

Prin campania Bucătar din Plăcere, Lidl își propune să îi identifice pe cei pentru care fiecare experiență în bucătărie este specială, să îi reunească și să le susțină bucuria de a găti. Competiția culinară creată de Lidl va selecta 9 finaliști și îi va transforma în noul val de influenceri ai categoriei. Aceștia vor avea posibilitatea de a deveni generatori de conținut de calitate în comunitățile online, de a învăța cum să își pună în valoare preparatele și de a se transforma la rândul lor, într-o sursă de inspirație pentru cei care sunt pasionați de gătit.


Campania Bucătar din Plăcere este un manifest al bucuriei de a găti și îi are promotori pe Chef Florin Dumitrescu, Andrei Aradits și Teo Rogobete (Teo’s Kitchen), care îi vor învăța pe cei  care doresc să facă parte din noua generație de influenceri din domeniul culinar, cum să se promoveze online și cum să comunice cu publicul lor. Împreună cu ei, Lidl va oferi pasionaților de gătit numeroase tool-uri pentru ca aceștia să devină creatori de conținut: kit online de personalizare a cover-ului de Youtube și Facebook cu identitatea Bucătar din Plăcere, tutoriale practice despre crearea de conținut și inspirație pentru gătit.

De la tehnici de comunicare în fața camerelor video, până la moduri de abordare a conținutului pentru un blog sau vlog de food, pasionații de gătit vor putea explora noile tutoriale din secțiunea specială a platformei Bucătar din Plăcere și învăța mai multe despre procesul de creare a unui canal de conținut.

Înscrierile în concursul Bucătar din Plăcere se realizează pe platforma surprize.lidl.ro/bucatardinplacere, unde pasionații de gătit trebuie să încarce un videoclip sau o imagine sugestivă care să arate modul inedit în care ei îmbină gătitul cu pasiunea sau activitatea lor preferată. Înscrierile în competiție se realizează până pe data de 30 septembrie 2017, iar desemnarea câștigătorilor se va realiza în două etape: prima în perioada 24– 30 aprilie 2017, iar cea de-a doua în perioada 01– 08 octombrie 2017. Toți participanții la concurs au șansa de a câștiga vouchere lunare de cumpărături la Lidl și un premiu în valoare de 1000 de euro.

In urma competiției, cei 9 Bucătari din Plăcere finaliști vor avea posibilitatea nu doar de a pune bazele unei cariere de influencer în domeniul culinar împreună cu Lidl, dar și de a-și arăta talentul culinar la televizor.

Campania este promovată printr-un mix de canale integrate: TV, radio, print, digital, PR, social media și in-store.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *