Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Liderul distributiei de papetarie din Bistrita-Nasaud a ales solutiile de gestiune a afacerii

de la Senior Software

Tudor SRL – cel mai mare distribuitor de produse de birotică și papetărie din Bistrița-Năsăud – a ales să își gestioneze afacerea cu ERP, SFA și Business Intelligence de la Senior Software. Printre altele, managerii urmăresc modernizarea activității de distribuție și îmbunătățirea procesului decizional.

Tudor SRL este lider în domeniul distribuției de birotică, papetărie și produse de ambalare din județul Bistrița-Năsăud și oferă de peste 20 de ani produse de cea mai înaltă calitate clienților săi din nord-vestul țării. În momentul în care dezvoltarea afacerii risca să fie afectată de un sistem informatic inadecvat, managerii companiei au decis să implementeze soluțiile integrate SeniorERP, SeniorSFA și SeniorVisualB:

"Am ales sistemele oferite de Senior Software pentru că acoperă necesitățile organizației și sunt dezvoltate pe platforme recunoscute, testate și validate în piață. Integrarea aplicațiilor ERP și SFA cu soluția Business Intelligence va acoperi nevoia de a avea rapoarte corecte în timp real, indiferent că este vorba de cele 6000 de produse din portofoliu sau partenerii comerciali, informații care să permită actului decizional eficiență maximă.", a declarat domnul Ionuț Turdean, Director Executiv Tudor SRL.

Specializarea SeniorERP pe verticala de distribuție reprezintă unul dintre principalele motive ale alegerii făcute de Tudor SRL. Astfel, odată cu implementarea sistemului, compania va avea acces la functionalități specifice care ii vor permite gestionarea facilă a numărului mare de clienți și furnizori, a politicilor comerciale aferente, a portofoliului vast și diversificat de produse respectiv a stocurilor acestora, automatizarea proceselor operaționale și nu numai.

De asemenea, integrarea sistemului ERP cu aplicația SeniorSFA disponibilă pe Android va favoriza modernizarea activității companiei. Pe de o parte, sistemul SFA va permite reprezentanților de vânzări de pe teren să preia rapid comenzile direct de la sediul clienților și să le transmită la sediul central, să gestioneze soldurile acestora, să vizualizeze în timp real stocurile disponibile, iar pe de altă parte managerilor de vânzări să urmărească activitatea agenților, să le aloce sarcini și să comunice mai rapid cu ei.

Un alt aspect important pentru orice distribuitor este reprezentat de accesul în timp real la rapoarte și indicatori despre dinamica pieței, portofoliul de produse sau partenerii comerciali ai companiei. Acestea sunt necesare pentru îmbunătățirea procesului decizional și vor fi oferite de SeniorVisualBI, sistemul Business Intelligence dezvoltat pe platforma Tableau Software, liderul mondial în vizualizarea datelor.

Bucuresti, 23.05.2014
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.