free download 78 travel guides written by experts

Licenta gratuita pentru Reliable Assets si 25 % reduceri de la MBM Software

pentru administratiile locale si institutiile publice

Te trec fiorii cand te gandesti ca iar trebuie sa obtii o informatie de la Primarie sau de la Politie si ai sa astepti cateva ore bune cel putin la o coada interminabila? Esti functionar public si esti in imposibilitatea de a gasi un computer din intreaga retea care sa aiba instalat programul de care ai nevoie pentru a-ti duce sarcina la bun sfarsit? Acestea sunt numai doua dintre problemele de care se lovesc beneficiarii serviciilor publice si, in egala masura, angajatii institutiilor insarcinate cu deservirea lor. Cu toate acestea, o mare parte dintre aceste inconveniente se vor solutiona o data cu introducerea unor solutii informatice adecvate, care vor decongestiona considerabil procesele institutionale. In acest sens, incepand cu data de 15 martie 2008, MBM Software a demarat programul de reduceri destinat administratiilor locale si institutiilor publice din Romania, pentru a veni in intampinarea nevoii stringente de informatizare a acestora, in concordanta cu imperativele impuse de aderarea la Uniunea Europeana. Aceasta campanie promotionala permite achizitionarea de licente software la un pret redus cu 25% pentru aplicatiile proprii, Reliable Assets si Reliable HelpDesk. Mai mult, pentru un numar de pana la 25 de statii de lucru, aplicatia Reliable Assets va este oferita cu titlu gratuit.

In ce consta caracterul inovator al acestor produse si cum pot ele facilita munca functionarilor publici?

In primul rand, atat Reliable Assets, cat si Reliable Helpdesk sunt aplicatii software pentru retele de computere, nelipsite din institutiile publice, permitand o gestionare mai eficienta a acestora. Dar, daca Reliable Assets este o solutie de asset management, Reliable HelpDesk se incadreaza in categoria mai larga a aplicatiilor de ticketing.

Astfel, programul Reliable Assets permite inventarierea tuturor computerelor dintr-o retea si a unei multitudini de caracteristici legate atât de componentele lor fizice, cât si de softurile instalate pe ele. Reliable Assets asigura evidenta componentelor fizice ale computerelor dintr-o retea (tipurile de: procesor, placa de baza, hard disk, RAM, ROM, placa video, placa de retea, CD/DVD ROM si parametrii asociati lor), dar si a programelor instalate pe ele (nume, versiuni, licente, tipul de sisteme de operare sub care ruleaza, „serial number”, partitia pe care este instalat softul, etc.). In plus, el pastreaza o evidenta a modificarilor hardware si software survenite pe fiecare calculator si a momentelor cand acestea au avut loc. Mai mult, utilizatorul poate obtine rapid informatii privind existenta unor fisiere sau programe de pe computerele monitorizate. O alta caracteristica importanta a Reliable Assets este posibilitatea generarii de rapoarte cu privire la infrastructura IT existenta sau viitoare (previziuni). Acestea pot lua fie forma documentelor PDF sau Excel, fie forma grafica, in functie de datele si rezultatele vizate. Mai mult, ele pot fi realizate pe criterii prestabilite, dar si in functie de anumiti factori selectati de utilizator.
   
Pe de alta parte, ca orice solutie de helpdesk, si cea de la MBM Software permite gestionarea problemelor utlizatorilor de catre o echipa de persoane responsabile cu aceasta sarcina. In acest sens, aplicatia de helpdesk poate fi comparata cu o linie telefonica gratuita, cu diferenta ca solicitarile sunt redactate, in loc sa imbrace forma orala. Astfel, o multitudine de probleme ale “clientilor” institutiilor publice, in speta publicul, pot fi colectate fara ca aceste persoane sa formeze cozi considerabile in fata ghiseelor, unde sa-si consume rabdarea si sa-si puna la incercare sanatatea. Astfel, solutia de helpdesk de la MBM Software permite colectarea unei game largi de notificari si ierarhizarea lor. acestora considerate importante sunt stocate intr-o baza de date numita sugestiv „knowledge base”, ce cuprinde si alte detalii utile pentru ca, in cazul in care pe viitor reapar notificari ce au primit deja o solutionare, sa se poata gasi raspunsul/rezolvarea in baza de date. La aceasta baza de cunostinte au acces atat publicul, cat si persoanele insarcinate cu solutionarea notificarilor. De asemenea, aplicatia poate fi utlizata si de catre personalul institutiei, in diverse scopuri.

Bucuresti, 20.03.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *