free download 78 travel guides written by experts

LG urca pe blogguri televizorul LCD Full HD LH5000

·    Prima campanie derulată pe blogguri de LG Electronics România
·    Un site dedicat, www.concurslg.ro, şi patru bloggeri renumiţi susţin campania LG LH5000 pe blogguri timp de 4 săptămâni

LG Electronics România, unul dintre liderii pe piaţa  echipamentelor electronice de consum, a organizat evenimentul de lansare pe piaţa şi în blogosfera locală al noului televizor LCD LH5000. Unul din modele high-end cu tehnologie Full HD oferite de LG pentru piaţa locală in 2009, televizorul LCD LH5000 oferă performanţe remarcabile, prin reunirea celor mai recente inovaţii în domeniu, printre care tehnologia TruMotion 200 Hz, care asigură o imagine fluidă, foarte apropiată de cea reală, având un timp de răspuns de doar 2 milisecunde.

Evenimentul, Very Important Party, susţinut de LG LH5000 a avut loc în seara de 14 mai 2009 la clubul Loggia din Bucureşti, şi a reunit bloggeri şi jurnalişti, care au avut ocazia să testeze funcţiile televizorului LH5000 şi să participe la o serie de concursuri interactive. Patru bloggeri renumiţi au dat startul la prima campanie derulată de LG Electronics România în blogosfera locală, pentru televizorul Full HD LH5000.

Astfel, în perioada 14 mai – 14 iunie, LG Electronics oferă în teste câte un televizor LG LH5000 către patru bloggeri renumiţi din România: Victor Kapra (//www.victorkapra.ro/ ), Cristian Manafu (//manafu.blogspot.com/ ), Bobby Voicu (//www.bobbyvoicu.ro/ ) şi Mihai Dobrovolschi (//www.dobro.ro/ ). Fiecare dintre bloggerii menţionaţi testează televizorul LG LH5000 şi scrie un review despre acesta pe blogg-ul personal.

„Cei patru bloggeri implicaţi în această campanie au fost selectaţi în calitatea lor de lideri de opinie în comunitatea online, pentru relevanţa acestora faţă de targetul reprezentat de produs, dar şi de obiectivele pe care le-am stabilit pentru prima campanie derulată de LG Electronics România pe blogguri,” a afirmat Ioana Cristescu, Corporate Marketing Manager LG Electronics România.
 
Pe parcursul celor patru săptămâni, fiecare dintre cei patru bloggeri implicaţi în campanie, va implementa pe propriul blogg un concurs tematic, prin care să demonstreze popularitatea de care dispune în mediul online. Bloggerii aleşi sunt cei care vor stabili şi câştigătorii concursurilor lansate. Premiile? Patru televizoare LG LH5000, câte unul pentru fiecare concurs.

În plus, bloggerii se întrec prin ideile propuse într-o nouă provocare: cel mai popular participant dintre cei patru (din punct de vedere al numărului de reacţii generate de concursul său), va câştiga, de asemenea, un LG LH5000.

Toate reacţiile referitoare la concursurile LG dezvoltate de bloggeri sunt publicate în cadrul site-ului dedicat, www.concurslg.ro. De pe acest site, participanţii pot alege concursul la care vor să participe, prin selectarea unei teme de concurs propuse de bloggerii selectaţi în campanie.

„Suntem încrezători în rezultatele şi impactul unor astfel de campanii şi vom continua extinderea comunicării şi a proiectelor în mediul digital, în scopul unei poziţionări ca brand dinamic pe piaţa locală,” a adăugat Ioana Cristescu, Corporate Marketing Manager LG Electronics România.

Vom reveni ulterior cu un link pentru vizionarea pozelor din cadrul evenimentului.

Bucuresti, 15.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *