Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LG isi consolideaza brandul global avand alaturi o noua agentie

LG Electronics (LG), jucător major şi unul din liderii în materie de inovaţie tehnologică din domeniul electronicelor, a ales agenţia londoneză Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategică şi creativă a comunicării globale de marketing. Lucrând în principal în cadrul birourilor din Londra şi New York, BBH va conduce şi va implementa strategia globală a brandului LG precum şi cea pentru majoritatea diviziilor de produs. “Vrem să avem un brand unitar puternic, chiar dacă business-ul nostru se dezvoltă pe mai multe divizii ce acoperă diferite categorii de produse. Credem că BBH va fi un partener de încredere pentru îndeplinirea obiectivului nostru. Ne-am bucurat să avem finalişti puternici în cadrul procesului de selectare. Prezentările agenţiilor concurente au fost toate remarcabile şi a fost destul de dificil să alegem un singur câştigător. Dar BBH s-a diferenţiat prin înţelegerea perfectă a publicului nostru şi a nevoilor de comunicare”, a afirmat dl. Sung-Hun Han, Preşedinte Global Marketing LG.

LG caută în prezent agenţii afiliate unor reţele internaţionale pentru a lucra împreună cu BBH la nivel de implementări locale. De asemenea, urmează a fi desemnată la nivel global o agenţie de media şi una de digital marketing  Deciziile finale legate de alegerea acestor agenţii vor fi luate în săptămânile următoare.

Numirea la nivel global a acestor agenţii are ca obiectiv selectarea unor parteneri care să susţină cel mai bine scopul LG de a alinia la nivel global calitatea comunicării de marketing atât pentru toate diviziile cât şi pentru toate zonele geografice.

Pentru a susţine eforturile de branding şi marketing global, LG Electronics a numit recent pe Dermot Boden în calitate de Chief Marketing Officer. Boden a deţinut anterior funcţia de preşedinte al Pfizer Inc.’s pentru regiunea Asia de Nord-Est. “Sunt foarte mulţumit de alegerea agenţiei BBH. În fiecare zi descoperim noi direcţii în domeniul tehnologic. Scopul nostru este de a realiza o relaţie strânsă între partenerii noştri de afaceri şi consumatori cu serviciile şi produsele LG din categoriile premium. Aştept cu nerăbdare începerea colaborării cu BBH, noua agenţie partener, pentru a atinge acest scop”, a afirmat Boden.
BBH va începe în curând dezvoltarea strategiilor de brand pentru LG în întreaga lume. Primele campanii vor fi lansate în primăvara anului 2008.

Bucuresti, 6.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.