Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

LG Electronics semneaza un parteneriat global cu Formula 1™

LG Electronics (LG), lider mondial în domeniul electronicelor, a anunţat semnarea acordului de parteneriat  global şi totodată de parteneriat tehnologic cu Formula 1™. Prin această asociere de top, LG dobândeşte drepturi de marketing exclusive în calitate de Producător oficial de electronice, telefoane mobile şi de procesare a datelor pentru Formula 1™. Parteneriatul încheiat pe o perioadă de mai mulţi ani va intra în vigoare din ianuarie 2009.

“Formula 1™ reprezintă inovaţia tehnologică şi stilul prin excelenţă, ceea ce reprezintă şi viziunea brandului LG Electronics,” a afirmat Dermot Boden, Chief Marketing Officer (CMO) al LG Electronics. “Credem că entuziasmul şi atracţia generate de Formula 1 sunt greu de egalat de vreun alt sport şi, aceeaşi pasiune şi energie o resimţim în LG.”

“LG este lider în domeniul său, dezvoltând tehnologii de vârf şi oferind inovaţie şi excelenţă, ceea ce urmărim să realizăm şi prin Formula 1,” a afirmat Bernie Ecclestone, Chief Executive Officer (CEO) al Grupului Formula 1. “Avem multe lucruri în comun, sunt extrem de încântat de începerea acestei asocieri şi suntem nerăbdători să vedem de asemenea soluţiile tehnologice care ne vor fi oferite.”

În calitate de partener oficial în procesarea datelor pentru Formula 1, LG va fi identificat si acreditat pentru transmiterea oficiala în direct a evenimentelor Formula 1 precum si pentru transmiterea elementelor grafice asociate datelor. De asemenea, LG va beneficia si de un pachet complet ce va contine drepturi de marketing globale, în parteneriat cu brandul Formula 1.

"In contexul economic actual, toate organizatiile trebuie sa îşi definească investiţii strategice clare. În cadrul LG, consideram ca cea mai importanta investitie este cea în brand. Dupa ce am analizat atent oportunitatile de marketing si de sponsorizari, suntem încrezatori ca acest parteneriat extrem de interesant va pune cel mai bine în valoare si va consolida imaginea ambelor companii globale pe termen lung", a adaugat Boden.

Bucuresti, 27.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.