free download 78 travel guides written by experts

LG Electronics Romania sustine reciclarea ecologica a deseurilor de produse electronice

* Implicare susţinută în programele de buy-back desfăşurate de retaileri:
– în schimbul predării unui televizor sau monitor vechi, consumatorii pot achiziţiona un televizor LCD sau cu plasmă LG la preţ promoţional  (în reţelele Domo şi Altex)
– în schimbul predării unui aparat audio vechi, consumatorii pot achiziţiona un sistem  audio video LG la preţ promoţional – (în magazinele Domo)
* LG susţine dezvoltarea durabilă prin produse responsabile faţă de mediu

LG Electronics România, unul dintre liderii în domeniul echipamentelor electronice, electrocasnice şi al comunicaţiilor mobile, anunţă implicarea susţinută în programe de reciclare ecologică a deşeurilor de produse electronice, pe piaţa locală. LG susţine campania “Protejezi mediul şi primeşti 15% reducere!”, desfăşurată de Altex România, şi îşi continuă angajamentul faţă de mediu prin implicarea în campania de buy-back desfăşurată împreună cu Domo România şi Asociaţia Ecotic în perioada 8 – 17 aprilie 2009.

În cadrul programelor de buy-back, consumatorii pot beneficia de o reducere de 15% la achiziţia unui televizor LCD sau cu plasmă LG, precum şi a unui sistem audio-video LG, în schimbul predării modelelor vechi, indiferent de marcă: televizor cu tub catodic, LCD, plasmă, monitor sau sistem audio vechi (inclusiv radio, radiocasetofon, magnetofon, casetofon, pick-up, etc).

“Implicarea în programele de reciclare ecologică a deşeurilor electronice desfăşurate de retaileri în colaborare cu asociaţiile de profil se înscrie în angajamentul LG de a oferi consumatorilor produse care aduc un plus de valoare vieţii. Prin acest angajament, dorim să încurajăm un mod de viaţă responsabil faţă de mediu,” a afirmat dl. Roh Pan Ock, preşedinte al LG Electronics România.

Campania “Protejezi mediul şi primeşti 15% reducere!” a început la data de 19 martie şi se desfăşoară până pe 22 aprilie 2009 în magazinele Altex şi Media Galaxy din întreaga ţară. Modelele de televizoare LG care pot fi achiziţionate includ seria de LCD LG3000, LG3050, LG4000 şi modelele de plasmă LG PG6910 şi PG200.

Programul buy-back desfăşurat împreună cu Domo România şi Asociaţia Ecotic se desfăşoară în perioada 8 – 17 aprilie 2009, în magazinele din întreaga ţară. Modelele de televizoare LG care pot fi achiziţionate includ seria de LCD LG3000, LG6000 şi modelele de plasmă LG PG100, PG3000 şi PG6000. De asemenea, în cadrul programului buy-back Domo sunt incluse şi sisteme audio video: modele de Home Cinema HT462DZ, HT903TH precum  şi micro-sisteme FA163 şi FB163.

Electronicele inteligente asigură un consum redus de energie

Televizoarele utilizează o mare parte din energia consumată în locuinţă. Înlocuirea modelelor vechi cu noi modele având la bază tehnologii inovatoare asigură beneficii sporite pentru reducerea consumului de energie şi o utilizare eficientă a resurselor.

LG se implică activ pe segmentul de televizoare LCD şi pe cel de plasme investind atât în crearea de produse ecologice care reduc consumul de energie, dar şi în informarea consumatorilor în ceea ce priveşte beneficiile aduse de televizoarele LG şi consolidarea relaţiilor cu partenerii de retail.

La începutul anului, LG a anunţat noul program global Life’s Good When it’s Green care urmăreşte dezvoltarea durabilă prin produse cu un design ecologic şi responsabile faţă de mediu, reducerea materialelor cu grad ridicat de risc, reciclarea responsabilă a electronicelor şi susţinerea problemei schimbării climatice la nivel global.

De asemenea, compania a dezvoltat o serie de tehnologii pentru gamele de televizoare, care asigură reducerea consumului energetic: astfel, funcţia Intelligent Senzor, disponibilă la toată gama nouă de televizoare LG, asigură controlul automat al luminozităţii şi culorii afişate pe ecran, în funcţie de unghiul de vizualizare, economisind astfel energie.

„Dorim să continuăm astfel de iniţiative la nivel local, ca parte a abordării noastre proactive la nivel global faţă de problemele din mediul înconjurător, dar şi faţă de cele legate de energie,” a adăugat dl. Roh Pan Ock.
 
Compania LG este membru al Asociaţiei globale LCD TV(LTA), o asociaţie de trade marketing non profit care se axează pe stabilirea anumitor standarde pentru consumatori, dar şi pentru mediu, promovând televizoarele LCD. De asemenea, ca membru fondator al Coaliţiei pentru Ecranele cu Plasmă (Plasma Display Coalition), compania este implicată în dezvoltarea acestei categorii de produse şi consideră că televizoarele cu plasmă reprezintă un segment important pe piaţa ecranelor plate. În acelaşi timp, pentru a eficientiza producţia plasmelor, compania a schimbat în anul 2008 vechile linii de producţie cu cele bazate pe panouri solare, şi a mărit capacitatea noilor linii de producţie mai eficiente.

Bucuresti, 08.04.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *